حوادث

اختلافات ملکی به قتل پسر عمو منجر شد / دستگیری قاتل فراری کمتر از ۲ ساعت

مخبران/لرستان فرمانده انتظامی شهرستان دلفان از دستگیری قاتل فراری کمتر از ۲ ساعت در این شهرستان خبر داد.  

نجف‌علی بارانی بیرانوند بیستم اردیبهشت ماه اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع و درگیری منجر به قتل در یکی از روستاهای شهرستان دلفان، بلافاصله عوامل انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی و پلیس امنیت شهرستان به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران مشخص شد، بین دو پسر عمو بعلت اختلافات ملکی درگیری رخ داده که شخص قاتل با استفاده از سلاح گرم پسر عموی خود را به قتل رسانده و به محل نامعلومی متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دلفان بیان کرد: با اشراف اطلاعاتی و تلاش‌های صورت گرفته کمتر از ۲ ساعت مخفیگاه قاتل در استان همجوار شناسایی و با هماهنگی قضایی و طی یک عملیات دستگیر شد.

وی با بیان اینکه در تحقیقات بعمل آمده از متهم، علت قتل را اختلافات ملکی عنوان کرده افزود: متأسفانه برخی افراد بجای اقدامات قانونی با حرکات خودسرانه دست به اقدامات خشونت آمیز و غیر قابل توجیه می‌زنند که باعث بروز حوادثی این چنین تلخ و ناگوار می‌شود.

بارانی بیرانوند، ضمن هشدار به افراد قانون شکن خاطرنشان کرد: خط قرمز پلیس و دستگاه قضا، امنیت و آسایش مردم است و افرادی که به هر نحو آسایش و امنیت مردم را خدشه دار کنند با برخورد قاطعانه پلیس مواجه خواهد شد.

انتهای پیام 

دکمه بازگشت به بالا