اقتصادی

از سرگیری پرواز به اسپانیا/ ناتوانی آمریکا برای کاهش پروازهای عبوری ایران

رئیس سازمان هواپیمایی غیرنظامی از مذاکرات برای آغاز مجدد پروازهای تهران – مادرید خبر داد و گفت: با وجود اقدامات خصمانه و تحریم های وحشیانه آمریکایی ها ، آنها توانسته اند صنعت هواپیمایی ایران را برای 40 سال گذشته زنده نگه دارند. آنها ناتوان می شوند.

توراز دهگان در مصاحبه با مخبران درباره وضعیت مذاکرات اخیر بازگشایی تهران-مادرید در مورد کمبود خدمات نگهداری این کشور ، گفت: “شرکت اسپانیایی دلیل واقعی برای این کار ندارد. پروازهای مادرید به زودی از سر گرفته می شوند.

وی ادامه داد: ایران همیشه در حال افزایش پروازهای خارجی و بین المللی خود است و به زودی شاهد افزایش تعداد آنها در هفته ها و ماه های آینده خواهیم بود.

ایالات متحده نتواند پروازهای حمل و نقل به ایران را کاهش دهد

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در پاسخ به این س ofال که آیا به تلاش آمریکایی ها برای ضربه زدن به صنعت هواپیمایی ایران و کاهش پروازها به حریم هوایی ایران پاسخ داده شده است؟ وی گفت: “آمریکایی ها 40 سال است که می خواهند این کار را انجام دهند و آنها به دنبال خلاص شدن از فضای ایران و کاهش صنعت هواپیمایی این کشور هستند ، اما تاکنون موفق نبوده اند و در روزهای آخر دولت ترامپ قادر به انجام این کار نخواهند بود.

وی گفت: “ایالات متحده قصد دارد ایران را جایگزین کند تا پروازها و حمل و نقل بین المللی نتواند از آسمان ایران عبور کند ، از زیرساخت ها ، ظرفیت و توانایی کافی برخوردار نباشد و نتواند جایگزین ایران شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا