اقتصادی

از ظرفیت تولید کنندگان داخلی در ناوگان حمل و نقل استفاده می‌کنیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در بازدید از غرفه گروه بهمن در هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، ساختمان و خدمات شهری در شهر آفتاب نگار درباره بهره برداری از پتانسیل شرکت های خصوصی در نوسازی صحبت کرد. با وجود حضور شرکت هایی مانند ناوگان اتوبوسرانی، گروه بهمن و امکان تولید در کشور، متاسفانه بیش از یک دهه است که شهرداری تهران در راستای توسعه و نوسازی اتوبوس ها هیچ محصولی از شرکت های تولیدی خریداری نکرده است. نیروی دریایی.
وی نیاز به خرید اتوبوس های شهری را بیش از ظرفیت تولید شرکت های داخلی دانست. وی گفت: در این راستا بخش خصوصی توصیه کرد شرکت‌های داخلی تا رسیدن ظرفیت تولید شرکت‌های داخلی به تقاضای مورد نیاز واردات داشته باشند. این هست در حین واضح است که شهرداری و شورای شهر هیچ پیشنهادی برای واردات اتوبوس نداشته اند و متولی واردات اتوبوس نیستند و اصرار دارند که از ظرفیت های تولیدی کشور استفاده کنیم.
رئیس شورای شهر در غرفه بهمن ضمن استقبال از کاربری های مختلف خدمات شهری گفت: مایه خرسندی در کشور است. زوج پتانسیل وجود دارد.
چمران با بیان اینکه اگر شرکت های داخلی از نظر اتوبوس شهری پاسخگوی نیازهای داخلی باشند، اجباری برای واردات وجود ندارد، ادامه داد: مطلع: اگر شرکت های داخلی تا پایان امسال حدود 2000 دستگاه اتوبوس تهیه کنند، قطعا از آن استقبال خواهیم کرد.
من باید بگویم؛ گروه بهمن محصولات خود را در حوزه خودروهای تجاری و خدمات شهری در هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، ساختمان و خدمات شهری از تاریخ 6 تا 9 آنلاین 1401 عرضه می کند. شهر خورشید به علاقمندان معرفی کنید. وانت بار نفوذ می کند، مینی بوسه پگاسوس، زور 8.5 تن قدرت بده و کامیون 460 از جمله وسایل نقلیه تجاری و باری به نمایش درآمده است.
همچنین؛ در زمینه خودروهای خدمات شهری و حمل و نقل شهری نیز گروه بهمن دارای محصولات و کاربردهایی مانند اطفای حریق، حمل زباله و تفکیک و اتوبوس CITY12 می باشد.
بارش برف در این بین نمایش داده می شود بین المللی شهر آفتاب محصولاتی برای علاقه مندان به موتورسیکلت دارد و دوستداران موتورسیکلت و چهار چرخ می توانند این محصولات را به نمایش بگذارند.

دکمه بازگشت به بالا