بین المللمطالب برتر

اسامی برندگان لاتاری در ایران را چطور مشاهده کنیم؟ | لایزرو

اسامی برندگان لاتاری در ایران به دلیل حفظ حریم خصوصی شرکت کنندگان در لاتاری در هیچ سایت یا منبعی نمایش داده نمی‌شود. حتی این اطلاعات از طرف نهادهای رسمی مرتبط با برنامه لاتاری مانند کی‌سی‌سی نیز نمایش داده نخواهد شد.

کسانی که در لاتاری ثبت نام می‌کنند فقط خودشان قادر خواهند بود که جواب لاتاری خودشان را مشاهده کنند; البته اگر توسط موسسات یا سایت های واسط اقدام به ثبت نام لاتاری کرده باشند به احتمال زیاد اطلاع رسانی از برنده شدن یا نشدن در لاتاری جزئی از خدمات آن سایت یا موسسه خواهد بود.

در صورتی که با لایزرو ثبت نام در لاتاری را انجام داده باشید، بررسی نتایج توسط لایزرو انجام شده و در صورتی که برنده لاتاری شده باشید از طریق تماس تلفی به شما اطلاع خواهیم داد. اگر هم برنده نشده باشید از طریق ارسال پیامک اطلاع رسانی می‌کنیم.

اسامی برندگان لاتاری 2023 | بهترین شهر برای برندگان لاتاری

تعداد برندگان لاتاری 2023

در برنامه لاتاری گرین کارت آمریکا تعداد 55 هزار ویزا بین متقاضیان کشور های مجاز در لاتاری قرعه کشی می‌شود. شایان ذکر است که تعداد 5 هزار از 55 هزار ویزا برای مقاصد مختلفی رزرو شده و در نهایت 50 هزار ویزا بین شرکت کنندگان قرعه کشی می‌شود. تعداد برندگان لاتاری 2023 بیشتر از تعداد ویزا بوده است زیرا برخی از برندگان به دلیل مشکلات یا رد شدن در مصاحبه سفارت موفق به دریافت ویزا آمریکا نمی‌شوند به همین دلیل این فرصت به برندگان دیگر انتقال پیدا کرده تا آنها در صورت داشتن شرایط بتوانند شانس گرفتن ویزا آمریکا را داشته باشند.

سهیمه هر کشور در لاتاری

سهمیه کشورهای مجاز در لاتاری بستگی به جمعیت مهاجران آن کشور در آمریکا دارد، به طور مثال سهمیه قطر در لاتاری چیزی کمتر از 10 ویزا است اما کشور ایران به دلیل اینکه مهاجران زیادی در آمریکا ندارد هر ساله می‌تواند در لاتاری شرکت کند. در بخش بعدی به سهمیه ایران در لاتاری خواهیم پرداخت.

دقت کنید که منظور از تعداد مهاجران نسب تعداد مهاجران ایرانی به مهاجران چینی، مکزیکی، کره ای و غیره است، تعداد ایرانیان در مقایسه با کشورهایی که گفته شده بسیار ناچیز است.

کشورهایی که در 5 سال گذشته 50 هزار یا بیش از این تعداد مهاجر به آمریکا فرستاده باشند از شرکت در برنامه لاتاری کنار گذاشته خواهند شد یعنی اجازه شرکت در لاتاری را نخواهند داشت. کشورهایی مثل چین، هند، مکزیک، کره جنوبی، انگلیس، کانادا، برزیل، جامائیکا و چند کشور دیگر اجازه شرکت در این برنامه را ندارند.

سهمیه ایران در لاتاری ۲۰۲۴

شهروندان کشورهای مجاز به شرکت در لاتاری نهایتا می‌توانند 7% از 50 هزار ویزا را نصب خود کنند. ایران هر ساله جزء کشورهایی است که بیشترین سهیمه را به خود اختصاص داده و بین 3500 تا 4000 ویزا را نصیب خود کرده است. بر همین اساس اگر بخواهیم سهیمه ایران در لاتاری 2024 را پیش بینی کنیم باید گفت چیزی بین 3600 تا 4000 ویزا به ایرانیان تعلق خواهد گرفت.

اسامی برندگان لاتاری در افغانستان

در انتشار اسامی برندگان لاتاری در افغانستان یا سایر کشورهای مجاز در ثبت نام لاتاری تفاوتی قائل نخواهد شود. به دلیل حفظ حریم خصوصی شرکت کنندگان لاتاری اسامی برندگان لاتاری به هیچ وجه فاش یا منتشر نخواهد شد.

شرایط زندگی برندگان لاتاری در آمریکا

شرایط زندگی برندگان لاتاری در آمریکا تمام بستگی به خودشان دارد یعنی زمانی که وارد آمریکا می‌شوید با شما مانند سایر شهروندان برخورد می‌شود. برای اجازه خانه، یافتن شغل و سایر موارد این خودتان هستید که باید دست به کار شوید زیرا دولت آمریکا از برندگان لاتاری هیچ حمایت مادی و معنوی نخواهد کرد مگر حمایت های شهروندی، همانطور که گفته شد با شما مانند سایر شهروندان برخورد خواهد شد.

اینکه در برخی صفحات و سایت ها گفته می‌شود که پس از برنده شدن در لاتاری به برندگان خانه، خودرو و کار داده می‌شود کذب است، به برندگان لاتاری فقط و فقط ویزا و گرین کارت آمریکا اعطا می‌شود.

ثبت نام در لاتاری

برای ثبت نام در لاتاری بایستی در زمان اعلام شده توسط کی‌سی‌سی نهاد برگزار کننده لاتاری، به سایت اصلی لاتاری مراجعه کنید و با تکمیل فرم، در لاتاری ثبت نام کنید. این فرم تمام انگلیسی بوده و نسخه فارسی ندارد اما ما در لایزرو فرم ثبت نام لاتاری به فارسی را آماده کرده ایم که ایرانیان بتوانند به راحتی در لاتاری ثبت نام کنند.

دکمه بازگشت به بالا