ورزشی

استادان بسیجی طلایه‌دار تولید قدرت اجتماعی برای «جهاد تبیین»

به گزارش خبرنگاران گروه استان های خبرگزاری آنا از بیرجند، سید حسن هاشمی در مراسم بزرگداشت شهید دکتر چمران در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند، با تجلیل از نقش اساتید بسیج در بصیرت افزایی و مقابله با آنان در سطح جهانی، اظهار داشت: بسیجیان در عرصه بین الملل نقش بسزایی دارند. حملات خشن سهم ارزنده ای در پیشرفت علمی کشور دارد و پیشگام اندیشه ناب انقلابی در مراکز آموزش عالی است.

وی گفت: اظهارات و بیانات رهبر معظم انقلاب الگو و تدبیر عالی برای اساتید بسیجی است. بسیج متشکل از نیروهای متعهد و وفادار است و این مجموعه پویا، مخلص و صمیمانه، بازماندگان حضرت امام خمینی (ره) و عنصر بسیار قوی در تقویت وحدت، قدرت و امنیت ملی است. این نیروی قدرتمند و مردمی نقش مهمی در ارتقای ظرفیت های ملی و توسعه توانمندی ها دارد. مقام معظم رهبری در بیانات کلیدی مرحله دوم انقلاب اسلامی دیدگاهی بسیار روشن و امیدوارکننده ارائه کردند. از این رو اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی در تبیین مهم ترین موضوع جهاد و در تعریف اهداف والای این بیانیه و در تحقق اهداف تحول و کارنامه عالی دانشگاه نقش موثری دارند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: شهید چمران دانشمندی مؤمن و انقلابی بود که با صداقت، ایثار و تعهد به اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت کرد. بنابراین ترویج تفکر انقلابی و تقویت نگرش بسیجی ضروری است.

بسیج اساتید در تولید قدرت اجتماعی پیشگام هستند

قائم مقام مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی نیز گفت: اساتید بسیجی رسالت بزرگی در دانشگاه و جامعه دارند. اساتید بسیجی پیشگامان اقتدار اجتماعی برای جمهوری اسلامی و نظام مقدس جهاد بودند.

حجت‌الاسلام محمد حاجی زاده افزود: اساتید بسیجی در ارتقای نخبگان متعهد و انقلابی برای تقویت فعالیت‌های مؤثر در راستای تعریف مشکلات و رفع مشکلات جامعه بسیار مؤثر هستند. رهبر معظم انقلاب خطاب به اساتید بسیجی می‌فرمایند: «فعالیت اساتید بسیجی برای دو آموزی تلاش می‌کند و تنها با ماهیت تعلیم و تربیت، پیشرفت علمی، نوآوری و دانش و خط مشی زبانی و تربیت نفسانی آن درآمیخته است. اخبار علمی و اجتهاد و تولید علم و سایر وظایف “این از وظایف استاد علوم است و شما می توانید در همه این زمینه ها پیشگام باشید.” اهمیت تجهیز معلمان را بیان می کند.

وی گفت: دانشگاه محل اساتید اندیشه و تعهد است و BCG ها شریان های تولید ایده و راهبرد و دانشجویان پیشگام این اندیشه ها در سراسر جامعه هستند. بسیج معلم نقش مهم و موثری در تربیت انسان تراز انقلاب اسلامی دارد.

انتهای پیام/4121/4062/

دکمه بازگشت به بالا