استاندار همدان: مدیران با رسانه ها در ارتباط دائم باشند

استاندار همدان: مدیران با رسانه‌ها در ارتباط دائم باشند

به گزارش خبرگزاری مخبران استان همدان حمید ملانوری شمسی در نشست با مدیرکل و معاونان صدا و سیمای همدان گفت: رسانه ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولان برای رسیدن به توسعه پایدار هستند.

وی افزود: رسانه جایگاه ویژه ای در جامعه دارد چراکه مردم به عنوان خدمت گیرندگان باید از وضعیت امور و اقدامات انجام شده توسط خدمت دهندگان مطلع باشند.

ملانوری اضافه کرد: بهره وری بالا و افزایش رضایتمندی آحاد جامعه باید با یک برنامه ریزی درست و مبتنی بر اطلاعات و داده های دقیق صورت گیرد و رسانه ها می توانند در راستای شفافیت هر چه بیشتر این اطلاعات به حاکمیت و نظام کمک کنند.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: ارتباط منطقی و دوسویه میان مردم و مسئولان باید از طریق رسانه ها به ویژه رسانه ملی و استانی برقرار شود.

ملانوری شمسی یادآور شد: این ارتباط موجب می شود تا نیازها و انتظارات مردم شنیده شود و کارگزاران نظام نیز برنامه های خود را متناسب با آن تنظیم کنند و اقدامات انجام شده برای مردم را هم به سمع و نظر آنان برسانند.

وی اظهار داشت: رسانه ها می توانند فضای جامعه را برای رشد و توسعه آماده کنند و کارگزاران نظام باید از این فرصت استفاده کرده و با رسانه ها ارتباط بیشتری برقرار کنند.

استاندار همدان افزود: برای توسعه استان باید ابتدا استان و ظرفیت های موجود را به خوبی شناخت سپس آن را به داخل و خارج کشور معرفی کرد و رسانه ها به ویژه صداوسیما نقشی کلیدی در این معرفی دارند.

استاندار همدان ادامه داد: معرفی صحیح ظرفیت ها و امکانات به توسعه سرمایه گذاری و پیشرفت استان کمک می کند.

وی گفت: نقش رسانه ها تنها به حوزه های اقتصادی و فرهنگی محدود نمی شود بلکه آن ها می توانند نقشی محوری در امنیت اجتماعی ایفا کنند.

استاندار همدان اظهار کرد: ایجاد امنیت در جامعه نیازمند اطلاع رسانی دقیق و کاهش تنش های اجتماعی است که رسانه ها می توانند به خوبی از عهده آن برآیند.

46

دکمه بازگشت به بالا