اقتصادی

استان‌های شمالی همچنان رکوردار سفرهای نوروزی +جزییات

براساس آمارهای رسمی ، ترافیک متناوب استان روز گذشته به یک میلیون و 854 هزار دستگاه خودرو در محورهای مواصلاتی کشور رسید که نسبت به روز گذشته هفت درصد افزایش داشته و استان های شمالی همچنان رکورددار هستند.

بر اساس آماری که توسط سامانه های حمل و نقل هوشمند مرکز مدیریت اطلاعات راهداری و حمل و نقل جاده ای منتشر شده است ، به گزارش مخبران ، متوسط ​​ترافیک روزانه بین استان ها از 10 مارس سال گذشته (10 مارس سال گذشته) یک میلیون و 733 وسیله نقلیه هزار و 976 دستگاه بوده است. در مقایسه با نائوروج سال گذشته 63 درصد افزایش و در مقایسه با دو سال پیش 18 درصد کاهش داشته است. البته دیروز شاهد یک میلیون و 854 هزار و 690 تردد وسایل نقلیه در جاده های کشور بودیم که در مقایسه با 25 مارس روز قبل هفت درصد افزایش داشته است.

بررسی آماری وسایل نقلیه ورودی و خروجی از استان های مختلف نشان می دهد که استان های گیلان ، مازندران ، اردبیل و گلستان از 11 مارس سال گذشته تا 25 آوریل سال جاری سفر جاده ای داشته اند زیرا در مقایسه با ورود و خروج کل وسایل نقلیه مختلف از محورهای حمل و نقل آنها به مدت مشابه سال گذشته در نائوروج. به ترتیب 193٪ ، 146٪ ​​، 111٪ و 100٪ افزایش یافته است. البته وقتی این رقم را با دو سال گذشته Nauruz مقایسه می کنیم ، وقتی خبری از محدودیت ها و تاج نیست ، همین رقم کاهش ترافیک بین استانی را نشان می دهد که همه این موارد را می توان در جدول زیر مشاهده کرد.

به عنوان مثال ، کل ورودی و خروجی گیلان طی دوره مورد بررسی یک میلیون و 509 هزار دستگاه خودرو بوده که نسبت به مدت مشابه سال 1398 در نائوروج 10 درصد کاهش داشته است و همین تعداد برای مازندران ، اردبیل و استان ها در مقایسه در دو سال گذشته به ترتیب 11٪ و 2٪ به نائوروز رسیده و 6٪ کاهش داشته است.

روز گذشته منطقه Pole-A-Clock آزادراه کرج-تهران ، آزادراه تهران-کرج در 25 کیلومتری ، آزادراه کرج-کازوین در منطقه گلشهر و مسیرهای رفت و برگشت و آزادراه ذخیره را در تهران-ساحه مشاهده کرد. منطقه عوارضی تهران. این محورهای مواصلاتی همیشه یکی از شلوغ ترین مسیرها و جاده های کشور به ویژه در ایام تعطیل بوده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا