ورزشی

استقلال برای بار دوازدهم به فینال جام حذفی رسید – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گفته خبرنگاران آنلاین ، این دوره سی و سوم است مسابقات جام حذفی به فینال و آبی ها رسید پوشش تهران ، پرافتخارترین تیم این رویداد با عبور از سد پرسپولیس به مرحله نهایی این رقابت ها راه یافت.

استقلال که با 7 عنوان قهرمانی در جام حذفی از پرسپولیس ، ذوب آهن ، سپاهان ، مالوان و دیگران پیشی گرفته است ، برای دوازدهمین بار در تاریخ این رقابت ها به فینال رسید و رکوردی را برای سایرین رقم زد. تیم ها سخت است.

بعد از استقلال ، پرسپولیس دومین تیم پر افتخار است که در بازی های نهایی و 6 قهرمانی در جام حذفی 8 بازی انجام داده است و ذوب آهن با 5 بازی در فینال و 4 قهرمانی در رده های بعدی قرار دارد.

سپاهان تیمی است که در فینال این دوره از مسابقات دارای 100 درصد پیروزی است و با 4 بازی و 4 قهرمانی در فینال حضور دارد و چهارمین تیم افتخارآمیز در جام حذفی است. پیرترین و عمیق ترین تیم ملوان آنجلی پنجمین تیم محترم در جام حذفی است و در 7 بازی و 3 قهرمانی در فینال بازی کرده است.

به استثنای این 5 تیم ، هیچ تیمی بیش از یک بار قهرمان جام حذفی نشده است. تراکتورسازی ، بهمن کرج ، فاضل سپاسی ، بارق شیراز ، صباح باتری تهران ، نفت تهران ، شاهین اهواز و سایپا تیم های دیگری هستند که هر کدام یک بار در جام حذفی این کشور پیروز شده اند. و.

قهرمانان جام ملت های بهمن کرج ، بارغ شیراز ، سبباتاری تهران ، نفت تهران و شاهین اهواز هستند که پیش نویس شده اند و دیگر فوتبال بازی نمی کنند.

دکمه بازگشت به بالا