اقتصادی

اسلامی: آزادراه غدیر ۱۳ رجب افتتاح می‌شود

مخبران / مرکز وزیر راه و شهرسازی از افتتاح آزادراه گادیر ، مشابه 13 رجب خبر داد و گفت: از مزایای این ابر طرح کاهش 1.5 ساعته سفر و کاهش بار ترافیکی در بزرگراه تهران-کرج-کازوین است. .

به گزارش مخبران ، محمد اسلامی ، مدیرعامل شرکت زیرساخت و توسعه حمل و نقل ، روسای پلیس راهور ناجا و فرمانداران استان های البرز ، خزوین و مرکزی روز پنجشنبه آزادراه را به اتمام رساندند. وی از بای پس آزادراه جنوبی تهران بازدید کرد. .

اسلامی در این بازدید آزادراه خالیم را یکی از افتخارآفرینترین پروژه های کشور خواند که با سرمایه گذاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاiya و مشارکت شرکت های محلی و باتجربه احداث شده است.

وی گفت: طول آزادراه از آبیک خزوین تا گرمسار 158 کیلومتر است.

وزیر راه و شهرسازی ، این آزادراه بخشی از کریدور حمل و نقل شرق به غرب است و توسط همه در طراحی ، ساخت و بهره برداری از دولت طراحی شده است تا ادامه یابد: کاهش مصرف انرژی ، کاهش تولید محیط زیست ، آلاینده های آلاینده ، کاهش ازدحام ترافیک و افزایش ایمنی

وی با بیان اینکه این پروژه رکورد پیشرفت سالانه پروژه های عمرانی و زیربنایی را شکست ، خاطرنشان کرد: پیش از این بالاترین رکورد در ساخت و توسعه زیرساخت ها سالانه 9 درصد بود اما امروز و در این پروژه به 20 درصد پیشرفت رسیده ایم.

اسلامی تاریخ راه اندازی این پروژه را 13 رجب مصادف با تولد امیرالمومنین اعلام کرد: قیمت عوارض خودروهای سواری 25 هزار تومان و هر تریلر 80 هزار تومان است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا