استان ها

اصفهان؛ میزبان اولین رویداد ملی گردشگری ۱۴۰۱ در ایران

مخبران/اصفهان نمایشگاه ویژه گردشگری، صنایع دستی و مهمان نوازی در شهر گنبدهای فیروزه ای و مرکز گردشگری و صنایع دستی ایران برگزار می شود.

دوازدهمین نمایشگاه جهانگردی، صنایع دستی و هتلداری اصفهان از هفتم تا یازدهم مهرماه 1401 در محل نمایشگاه اصفهان واقع در کمربندی شرقی روبروی منطقه روشندشت برگزار می شود.

در این دوره از نمایشگاه گردشگری در زمینی به مساحت بیش از 5600 متر مربع و با حضور 31 استان کشور، 185 شرکت و انجمن فعال در بخش های مختلف از جمله صنایع دستی و گردشگری، آژانس های مسافرتی، شرکت های سرمایه گذاری در … صنعت گردشگری، بوم گردی ها، شهرداری های استان ها و بیمارستان های فعال شهر اصفهان، گردشگری سلامت و جامعه هتلداری در این زمینه هستند.

به گزارش مخبران، بر اساس اعلام هفته گردشگری 1401 که وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آن را «توسعه ایده های نو در گردشگری ایران» نامگذاری کرده است، نشست های ویژه و میزگردهایی در کنار آن برگزار می شود. با هماهنگی این نمایشگاه و سایر ارگان های مرتبط با گردشگری می توان برنامه های متنوعی را برای غنی سازی نمایشگاه پیش بینی شده برپا کرد. از جمله این رویدادها می توان به نشست تخصصی گردشگری غذایی ایران، اولین جشنواره گز اصفهان، برگزاری مسابقات چوگان، برگزاری نشست تخصصی گردشگری سلامت، نشست میز صادرات صنایع دستی کشور و نشست اشاره کرد. هیئت مدیره جامعه هتلداران.

علاقه مندان برای بازدید از برنامه های نمایشگاه می توانند از 16 تا 20 مهرماه از ساعت 11 تا 20 به محل برگزاری نمایشگاه اصفهان که در کمربندی شرقی، روبروی منطقه روشندوشت واقع شده است، مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا