اقتصادی

اطلاعیه صداوسیما درباره‌ی پرونده تخلفات شرکت فولاد مبارکه

در پی انتشار گزارش تحقیق و تفحص کمیسیون صنایع و معادن شورای اسلامی در خصوص تخلفات شرکت فولاد مبارکه اصفهان، روابط عمومی صداوسیما جزئیات توافقات حقوقی یک دهه گذشته با شرکت فولاد مبارکه اصفهان را منتشر کرد. اتهامات علیه سدادوسیم.

به گزارش مخبران، به نقل از روابط عمومی صداوسیما، در متن این اطلاعیه آمده است:

«بسم طلا».

طی روزهای گذشته و پس از انتشار گزارش کمیسیون صنایع و معادن شورای اسلامی، ادعاها و ادعاهای بی اساس مبنی بر پرداخت 221 میلیارد و 270 میلیون ریال از سوی شرکت فولاد مبارکه اصفهان به صداوسیم مطرح شده است. این ادعاها بر اساس گزارش نهایی تحقیق و تفحص کمیسیون صنایع و معادن از عملکرد آن شرکت، موضوعی بدون بررسی دقیق و کارشناسی است که موجب نگرانی اذهان عمومی و ملت شده است. رسانه ها. در همین راستا افکار عمومی را به این موضوع می رساند که چند سالی است که سازمان صدا و سیما برای ایفای تعهدات قانونی خود و تامین بخشی از بودجه مورد نیاز و در چارچوب قوانین و مقررات جاری توافقاتی را منعقد کرده است. برای تبلیغ کالاها، خدمات و فعالیت بنگاه‌های اقتصادی با آنها، شرکت فولاد مبارکه اصفهان نیز مانند سایر بنگاه‌های اقتصادی مشمول این امر است و از سال 1390 بر اساس قوانین، با رسانه ملی برای پخش قرارداد امضا کرده است. تبلیغات طبق قانون به حساب خزانه داری کل کشور. وزارت اقتصاد و دارایی اعلام کرده است که سپرده گذاری شده است. صداوسیما به منظور اطلاع افکار عمومی جزئیات این پرداخت ها را به شرح زیر منتشر می کند:

اطلاعیه صداوسیم درباره پرونده تخلف شرکت فولاد مبارکه

مجددا یادآور میشویم کلیه فاکتورها به موقع صادر و تحویل میگردد و شرکت فولاد مبارکه اصفهان از سالهای گذشته بصورت مستمر تبلیغات خود را تحویل میدهد. صداوسیما ضمن اعلام صریح جزئیات این قراردادها و مبالغ ناشی از آن، معتقد است در انعکاس گزارش کمیسیون صنایع و معادن، بدون بررسی دقیق و کارشناسی نام این سازمان ذکر شده است.

لذا موسسه صداوسیما حق پیگیری قانونی موضوع را برای خود محفوظ می دارد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا