اقتصادی

افتتاح و بهره‌برداری ۴۴ طرح عمرانی به مناسبت دهه فجر در مازندران

مخبران/مازندران مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران در تشریح برنامه‌های جشن چهل‌وچهارمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، گفت: ۴۴ طرح مختلف عمرانی و زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، یاسر امینی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار کرد: برنامه‌های ویژه‌ای برای این ایام از ۱۲ بهمن تا ۲۲ بهمن تدوین شده که در زمان مقرر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اجرایی خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، افزود: در ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ۴۴ پروژه مختلف عمرانی و زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهند گرفت.

امینی تصریح کرد: بازدید خبرنگاران از شهرک‌های صنعتی، برگزاری رویدادهای استارت آپ با موضوعات کسب و کار، بهره وری و بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی، دیدار با خانواده‌های معظم شاهد، عطرافشانی گلزار مطهر شهدا و تجدید میثاق با شهیدان گرانقدر، فضاسازی و آذین‌بندی شرکت و برگزاری مسابقه ورزشی ویژه کارکنان در رشته‌های والیبال، فوتسال، تنیس روی میز و فوتبال دستی نیز از برنامه‌های شرکت به‌مناسبت این ایام است.

وی معرفی اقدامات انجام شده شرکت شهرک‌ها و نواحی صنعتی براساس پروژه‌های انجام شده و حضور گسترده کارکنان در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن را از دیگر اقدامات این شرکت دانست و خاطرنشان کرد: دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای معرفی دستآوردهای بزرگ انقلاب اسلامی به نسل جوان است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا