اقتصادی

اقدامات موثر گمرک برای سرعت بخشی به ترخیص کالاهای اساسی

یکی از اعضای هیئت مدیره ائتلاف واردات دام و طیور ایران گفت: اقدامات موثر گمرکی از جمله ورودی گاو و مرغ باعث تسریع در ترخیص کالاهای اساسی و ساماندهی بازار کالاهای اساسی می شود.

به گزارش مخبران ، محمد مهدی نهوندی ، عضو هیئت مدیره ائتلاف واردات گاو و مرغ ایران گفت: میزان عرضه و تخصیص ارز و توزیع کد رهگیری بیش از چهار میلیون تن لجن بود.

وی گفت: پس از تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ترخیص و ساده سازی کالاها از گمرک و تصمیم اخیر اداره هماهنگی اقتصادی دولت ، گمرکی برای ترخیص کالاهای اساسی و کالاهای مرتبط با تولید صادر شد و شرایط ترخیص این کالاها مساعد بود. .

نهاوندی ادامه داد: مشکلات تأمین و توزیع ارز منجر به روند پاکسازی ورودی دام برای طیور و صنایع دامی شده و باعث شده قیمت این کالاها در بازار به طور چشمگیری افزایش یابد.

طبق اعلام انجمن واردکنندگان دام و طیور ایران (آواندا) ، آنها با اشاره به تسریع در ترخیص کالا از گمرک اظهار داشتند: “اقدامات م customsثر گمرکی برای تسریع در ترخیص کالاهای اساسی از جمله ورودی های دام و طیور از یک سو و بازار کالاهای اساسی.” سازماندهی و از سوی دیگر ، گامی در جهت تحقق شعار امسال “جهش تولید” است.

نهاوندی با اشاره به تأثیرات تحریم ها و شیوع ویروس کرونا بر اقتصاد ایران گفت: عملکرد گمرک در جمهوری اسلامی ایران نشان دهنده درک صحیح شرایط اقتصادی کشور برای تسهیل و تسریع در ترخیص کالاهای اساسی و تلاش برای بدست آوردن کشور و مردم در مواقع سخت است. آن را دارد

یکی از اعضای هیئت مدیره ائتلاف واردات دام و طیور ایران گفت: در صورت همکاری همه تجهیزات در فرآیند تأمین مواد اولیه و مواد اولیه ، ما می توانیم با حفظ آرامش در بازار داخلی به راحتی چرخه واحدهای تولیدی را ادامه دهیم. .

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا