اقتصادی

انجام تست جدید کرونا از مسافران کشورهای پرخطر

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از کنترل مسافران بچه که از کشورهای پرخطر در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) وارد می شوند ، خبر داد.

محمد مهدی کربلایی در مصاحبه با مخبران اظهار داشت: شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به تصمیم رئیس ملی مبارزه با تاجگذاری و ابلاغ وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، مسافران را از کشورهای اروپایی و آمریکایی تست می کند. . Corona به مدت دو هفته در خانه قرنطینه خواهد شد.

وی افزود: تست مخاطی گرانترین تست ویروس کرونا است و طی 24 ساعت به مسافر اعلام می شود و این تست ها در مناطق و اتاق های خاص انجام و انجام می شود.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) تصریح کرد: ایجاد پایگاه مراقبت از مرز مرزی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در اتاق های ورودی و خروجی ترمینال ، ضد عفونی مداوم مسافران ورودی ، باربری هوایی ، ترمینال و تاکسی ها از جمله اقدامات انجام شده توسط ستاد کورونا است. شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای جلوگیری از شیوع بیماری در نظر گرفته شده است.

به گزارش مخبران ، پیش از این از مسافران کشورهای مختلف خواسته شده بود تا تاج را در فرودگاه امام خمینی (ره) بررسی کنند. در ابتدا این کار به صورت دستی و پس از مدتی با همکاری دانشجویان و کارشناسان دانشگاه صنعتی شریف انجام شد. و این با استفاده از دوربین های حرارتی انجام شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا