اقتصادی

انجام دومین پرواز برای انتقال ایرانی‌های مقیم اوکراین از رومانی

مدیرکل روابط عمومی جمهوری اسلامی ایران از دومین پرواز بازگرداندن دانشجویان و ایرانیان مقیم اوکراین از رومانی خبر داد و گفت: خیر، اما این پرواز اجازه و مسافران فرودگاه را می دهد، در تلاش هستیم که بیاوریم. بازگشت هموطنان به ایران

حسین جهانی در گفت وگو با مخبران، درباره دومین پرواز فوق العاده برای بازگرداندن ایرانیان مقیم اوکراین گفت: با توجه به اینکه بسیاری از دانشجویان ایرانی و سایر مهاجران مقیم اوکراین وارد رومانی شده اند، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران حامل این پرواز است. پرچم این شرکت هواپیمایی آمادگی خود را برای سوار شدن به یک پرواز فوق العاده برای حمل و نقل اعلام کرد.

وی با بیان اینکه این هواپیما که برای بازگشت ایرانیان در نظر گرفته شده حدود 270 نفر ظرفیت دارد، گفت: پس از هماهنگی و مجوزهای لازم با سازمان هواپیمایی رومانی، پرواز فوق العاده در نظر گرفته شده است، اما تعداد مسافران بستگی به ایرانی ها دارد. ما تمام تلاش خود را می کنیم که در فرودگاه بخارست بمانیم و همه هموطنان خود را به این فرودگاه بازگردانیم.

مدیرکل روابط عمومی جمهوری اسلامی ایران هما درباره جزئیات این پرواز فوق العاده گفت: این هواپیما ۱۴ اسفند (فردا) با شماره ۵۳۹۲ ساعت ۲۳:۱۰ بعد از ظهر از فرودگاه امام خمینی (ره) پرواز می کند. 01:00. به مدت 20 دقیقه (به وقت محلی) در فرودگاه بخارست فرود می آید. پرواز از فرودگاه بخارست در ساعت 53:00 (به وقت محلی) پس از سوار شدن به مسافران در فرودگاه بخارست و فرود در فرودگاه امام خمینی (ره) در ساعت 07:50 (به وقت محلی) انجام می شود.

جهانی اعلام کرد: پیش از این اولین گروه از دانش آموزان دهم اسفندماه امسال از فرودگاه ورشو به وطن خود توسط «هما» منتقل شده بودند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا