اقتصادی

انجام پرواز پرسپولیس به ریاض؛ ساعت ۱۷ امروز

مدیر روابط عمومی خطوط هوایی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: “پس از رعایت مکرر مجوز پرواز از عربستان سعودی دریافت کردیم و تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 17 بعد از ظهر پنجشنبه 13 آنلاین به ریاض سفر می کند.”

به گزارش مخبران ، وقتی تیم فوتبال پرسپولیس روز چهارشنبه 21 مهرماه ساعت 11 صبح از فرودگاه مهرآباد تهران خارج شد و برای بازی با ریاض عربستان پرواز کرد ، پرواز لغو شد. این پرواز به درخواست باشگاه پرسپولیس لغو و لغو شد. زیرا برای هماهنگی و انجام پروازهای گاه به گاه به کشورهایی که برنامه پرواز ندارند ، درخواست باید حداقل 72 ساعت قبل از آن ارائه شود.

حسین جهانی ، مدیر کل روابط عمومی جمهوری اسلامی ایران (HOMA) در گفت وگو با مخبران ، اظهار داشت: پس از آنکه ایران ایر بارها مجوز این پرواز را از عربستان سعودی دنبال کرد ، سرانجام این اتفاق افتاد و در ساعت 5 بعد از ظهر امروز تیم پرواز کرد. ”فوتبال پرسپولیس بازی می شود.

وی ادامه داد: شماره پرواز ایران ایر. 5397 امروز از فرودگاه مهرآباد ریاض ساعت 17 به تهران پرواز می کند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

جهانی تاکید کرد: در 24 ساعت گذشته تمام تلاش خود را برای تسریع پرواز انجام داده ایم تا نماینده جمهوری اسلامی ایران به ریاض برسد و خود را برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آماده کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا