حوادث

انفجار در شرکت تولیدکننده میعانات گازی فریمان

اخبار آفتاب:

جواد جهاندوست با بیان اینکه هیچ تلفاتی در این حادثه گزارش نشده است ، اظهار داشت: ابتدا یکی از مخازن شرکت منفجر و سپس با حضور به موقع واحدهای آتش نشانی مشهد ، فرهادگارد و فریمان در دو تانک دیگر منفجر شد. .

وی ادامه داد: علت تصادف و میزان خسارت در دست بررسی است.

انفجار در تولید کننده میعانات گازی فورامن

در مخازن میعانات گازی فریمان آتش سوزی رخ داده است

جواد جهاندوست که با اعلام آتش سوزی در مخازن میعانات گازی شهرک صنعتی کارخانه پترائین در کاویا فریمان گفت: “با اعلام آتش سوزی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدیم و توانستیم آتش را کنترل کنیم.”

رئیس آتش نشانی پارک صنعتی کاویان فریمان گفت: شش مخزن کارخانه پس از تصادف در کارخانه پترافت به آتش کشیده شد. یک شهرک صنعتی ریخته شده سقوط کرده است.

وی با بیان اینکه برای چنین آتش سوزی به نیروی کمکی نیاز است ، اظهار داشت: “آتش نشانی کاویان یک شهرک صنعتی بزرگ محسوب می شود و در ابتدای کار ما برای کنترل آتش اقدام می کنیم.” در چنین مواردی نیروهایی از شهرهای اطراف اعزام می شوند و امروز نیروهایی توسط مشهد ، فریمان و فرهادگارد برای این کارزار اعزام می شوند. خوشبختانه 85 درصد آتش سوزی قبل از ظهور آرماتورها خاموش شده است.

رئیس آتش نشانی پارک صنعتی کاویان فریمان گفت: هیچ تلفات جانی گزارش نشده است و پلیس هنگام کار نیروها در حال بررسی علت این سانحه است.

وی از حضور آتش نشانان مشهد ، فریمان و فرهادگارد ، پلیس و سپاه در کنترل و کنترل این حادثه تشکر کرد.

دکمه بازگشت به بالا