اقتصادی

انقلاب اسلامی شعار ما می توانیم را عملیاتی کرد/تامین مسکن کارگری اولویت دولت

مخبران/ مرکز معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با گذشت بیش از چهار دهه از شکل گیری انقلاب اسلامی، رسالت ما آزموده شده و دشمنان تلاش کرده اند ملت ایران را ناامید کنند.

حسین رایت فورد روز سه شنبه 18 بهمن ماه در یادواره شهدای کارگر دلیگن با اشاره به تقدیم 14 هزار شهید جامعه کارگری به انقلاب اسلامی گفت: ساخت پل خیبر یک عملیات نجات مقدس است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی در قرن بیستم تنها انقلاب مردمی بود که بدون اتکا به بلوک غرب و شرق پیروز شد و نظام سلطه از همان روزهای اول انقلاب تلاش کرد انقلاب را سرکوب کند و از تمام نقاط قوت خود استفاده کند، سرکوب شود. انقلاب.” اما به برکت مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی با تاکتیک های دشمن و با حمایت مردم حفظ می شود.

وی با اشاره به ساختار نظام حکومتی اسلامی در 12 فروردین 58 گفت: دشمن در ابتدای تشکیل نظام با اتحاد 50 کشور با ایران جنگید تا به ایران اسلامی آسیب برساند. در چنین مواقعی، دشمن منطقه وسیعی از کشور را فتح کرد، اما با کمک نیروهای مردمی، رزمندگان اسلام به پیروزی‌های بسیاری دست یافتند و ورق جنگ پس داده شد و اجازه پیشروی به دشمن ندادند. .

معاون وزیر کار گفت: در حوزه نظامی، امنیتی و سیاسی تلاش شد تا اعلامیه استقلال، استقلال و جمهوری اسلامی حفظ شود و در سایه این تلاش، نظام اسلامی الگوی اسلامی است. دنیا علی رغم همه دشمنی های نظام سلطه است.

وی گفت: در سایه همبستگی ملی، عناصر امنیت ملی ایران روز به روز در حال تقویت هستند و مخالفان نظام اسلامی نمی توانند به اقتدار ملی آسیب بزنند. امروز نظام اسلامی با همت جبهه مقاومت از شبه قاره هند تا سواحل دریای مدیترانه دامنه راهبردی خود را تعمیق بخشیده است.

رتیفورد با تاکید بر اینکه موقعیت ژئوپلیتیکی ایران اسلامی برتر از کشورهای منطقه است، افزود: ایران در 13 نقطه استراتژیک جهان دو عنصر دارد و قدرت جهانی باید از تنگه هرمز عبور کند، این نقاط. ” علاوه بر جمعیت 600 میلیونی 15 کشور اطراف ایران، نیاز به تخصص و دانش ایران دارد.

وی انرژی را یکی از مولفه های امنیت ملی برشمرد و با توجه به ظرفیت های بیشتر ایران در این زمینه گفت: یکی از نقاط قوت نظام اسلامی داشتن نیروی انسانی ویژه، متعهد، کارآمد و نیروی مردمی برای حمایت از انقلاب است. . . مردم با وجود مشکلات موجود هیچ گاه بدبین نبوده و همواره حامی نظام اسلامی بوده اند.

معاون وزیر کار گفت: قبل از انقلاب واردکننده دارو در کشور بودیم اما امروز به برکت نظام اسلامی بسیاری از داروها، فولاد، سیمان و… ساخته و صادر می شود.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه در کشور و تضعیف وحدت ملی هستند، گفت: در گذشته 70 درصد لوازم خانگی را وارد می کردیم، اما امروز 70 درصد لوازم خانگی مورد نیاز مردم است و این نشان دهنده ظرفیت های بالقوه است. صنعتگران در سایه وحدت ملی

وی گفت: در چهار دهه گذشته پس از شکل گیری انقلاب اسلامی، رسالت ما آزموده شده است و دشمنان با بوق های تبلیغاتی تلاش کردند ملت ایران را ناامید کنند اما در اجرای توطئه ناکام مانده اند.

معاون وزیر کار گفت: نیروی کار با بیش از 10 میلیون نفر جمعیت، 3.6 میلیون بازنشسته تامین اجتماعی، 1.6 میلیون بازنشسته خدمات کشوری متعلق به جامعه هدف وزارت کار است و به دنبال ارائه خدمات به شاغلان است. . جامعه و ما در دو بخش از جامعه مولد کارفرما هستیم.

وی بیان کرد: معیشت، مسکن، امنیت شغلی از موضوعات عمده جامعه کارگری است که باید در جلسات شورای عالی کار با کمک شرکای اجتماعی این دغدغه ها را برطرف کنیم تا در سال آینده برای حقوق کارگران تصمیم گیری و تلاش کنیم. “

تصویب آیین‌نامه تعاونی‌های کارگری در شورای عالی کار در دستور کار قرار گرفته است تا با ایجاد تعاونی‌ها دغدغه تامین مسکن جامعه کارگری در اولویت دولت قرار گیرد. هدف قرار دادن 200000 کارگر مسکونی.”

معاون وزیر کار گفت: با تلاش کارگران و کارفرمایان به عنوان مدافعان بخش تولید، اجازه نمی دهیم چرخه های تولید کند شود. جامعه کارگری و تولیدی در شرایط تحریم و تاجگذاری اجازه نداشتند تولید را مختل کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا