عمومیمطالب برتر

انواع ترانسمیتر فشار

ترانسمیتر فشار برای بهینه سازی عملکرد سیستم های صنعتی و جلوگیری از خرابی فرآیند طراحی و ساخته شده است. در واقع دستگاهی است که فشار مایعات، مایعات یا گازها و خروجی های سطح پایین عناصر اندازه گیری فشار را اندازه گیری می کند. آنها به سیگنال های سطح بالاتری تبدیل می شوند که می توانند در فواصل طولانی برای پردازش و استفاده بیشتر منتقل شوند. سیستم های. «فرستنده» در لغت به معنای فرستنده است. وظیفه ترانسمیترهای فشار اندازه گیری مقادیر فیزیکی مربوط به فشار است. فرستنده ها می توانند از مشکلاتی مانند افت جریان، افزایش ارتعاش، کاویتاسیون، خرابی مکانیکی، آلودگی صوتی، بهینه سازی فشار سیستم و سایش قطعات جلوگیری کنند. وجود فرستنده باعث می شود دستگاه های مربوط به فشار بهتر کار کنند و عملکرد آنها مشکلی نداشته باشد. بر اساس کمیتی که باید اندازه گیری شود، فرستنده ها به ترانسمیترهای سطح، فرستنده جریان، فرستنده فشار، فرستنده دما، فرستنده موقعیت، فرستنده سرعت، ترانسمیتر pH و غیره تقسیم می شوند.

انواع ترانسمیتر فشار

فرستنده ترانسمیتر فشار الکترونیکی

ترانسمیترهای فشار پنوماتیک

ترانسمیتر گیج فشار

سنسورهای فشار مطلق

ترانسمیترهای فشار دیفرانسیل

سنسورهای فشار الکترونیکی

به اپراتورها کمک کنید تا کارایی فرآیند سنسورهای فشار الکترونیکی را بهبود بخشند.

آنها به گونه ای طراحی شده اند که شامل حسگرهای پیزومقاومتی هستند که به جبران فشارهای ساکن کمک می کنند. فرستنده ها را می توان با پروتکل های Foundation Fieldbus و HART® ارائه کرد. این به آنها اجازه می دهد تا اپراتورها را از یک نقص یا خاموشی احتمالی آگاه کنند.

سنسورهای فشار پنوماتیک

برای اندازه گیری فشار دیفرانسیل از سنسور فشار پنوماتیک استفاده می شود. آنها سلول های d/p برای اندازه گیری فشار و دریافت سیگنال متناسب طراحی شده اند. محیط تحت فشار بین 0 تا 210 کیلو پاسکال است.

فرستنده های اندازه گیری فشار

سنسورهای فشار برای اندازه گیری فشار اضافی، هشت برابر سریعتر از سنسورهای فشار معمولی استفاده می شوند. سنسورهای فشار قادر به اندازه گیری فشار از 0.3 تا 10000 psi هستند. این فرستنده ها می توانند به پروتکل های HART، Profibus PA و Foundation Fieldbus مجهز شوند. آنها عملکرد پایداری را برای دو تا پنج سال ارائه می دهند.

ترانسمیترهای فشار عالی

فرستنده های فشار مطلق محدوده اندازه گیری بسیار بزرگی از 0.07 تا 200 کیلو پاسکال و از 0 تا 10000 psi دارند. این فرستنده‌ها سیگنال‌های خروجی پنوماتیک را پس از اندازه‌گیری فشار بیش از حد مطلق ارائه می‌کنند. فرستنده های فشار مطلق در پیکربندی های مختلف موجود هستند، مانند: فولاد ضد زنگ B. 316L، آلیاژ C-276 و مواد مرطوب Hastelloy.

ترانسمیتر فشار دیفرانسیل

این فرستنده ها می توانند محدوده کالیبره شده 0.5 H2O در 2000 psi (1.2 mbar در 276 bar) داشته باشند. آنها را می توان با پروتکل های HART و Foundation Fieldbus ارائه کرد. طراحی های فلاش اجازه می دهد تا لوله ها با بسیاری از انواع مختلف منیفولدها، پرایمرها و مهر و موم های دیافراگم یکپارچه شوند.

پیاده سازی شبکه

ترانسمیترهای فشار در هر زمینه ای که نیاز به اندازه گیری و کنترل فشار سیال باشد استفاده می شود. صنایعی که به ترانسمیترهای فشار نیاز دارند عبارتند از مواد غذایی، نفت و گاز، پتروشیمی، پالایشگاه، تولید مواد شیمیایی، داروسازی، کاغذسازی، تأسیسات بهداشتی، نیروگاه ها و تبرید.

دکمه بازگشت به بالا