عمومیمطالب برتر

انواع گردنبند برای مردان

در میان اکسسوری‌های مردانه، بیشترین محبوبیت را گردنبند دارد. تفاوت‌های فیزیولوژیک بین خانم‌ها و آقایان باعث شده که آقایان راحت‌تر از گردنبندهای بزرگ و حجیم که وزن بیشتری دارند، استفاده کنند. آن قدر درشت که از عکس گردنبند مردانه هم می‌توان حدس زد، وزن آن‌ها سنگین‌تر است؛ مثلا نمونه‌های درشت و ضخیم همان زنجیر ساده که به زنجیر کارتیه معروف است، برای آقایان طراحی و ساخته می‌شود. مدل‌های دیگر زنجیر مانند زنجیر ونیزی، فیگارو، گندمی و… را هم می‌توان نام برد که برای آقایان درشت‌تر و سنگین‌تر طراحی و تولید می‌شود، اما دنیای گردنبندهای مردانه به همین‌ها خلاصه نمی‌شود و انواع مختلفی در سبک‌های متفاوتی دارد تا پاسخگوی آقایان با سلیقه‌های مختلف باشد.

مدل‌های گردنبند مردانه

گردنبندهای مردانه را براساس یک دسته بندی کلی می‌توان به گردنبند ساده و گردنبند آویزدار تقسیم کرد اما بر حسب سبک طراحی، گردنبندها بسیار متنوع هستند و انواع گردنبند مردانه زنجیری، اسپرت، گردنبند مردانه اسم و… را شامل می‌شوند. برخلاف که سایزهای مختلفی از نظر طول گردنبند دارند و در اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند، نمونه‌های مردانه معمولا به دو سایز بلند و کوتاه محدود می‌شوند.

دنیای آویزهای مردانه هم بسیار متنوع است و طرح‌های مختلفی را شامل می‌شود از گردنبند مردانه صلیب که طرحی کلاسیک و همیشگی است تا مدل‌های مختلف گردنبند مردانه خاص که طراحی‌های متمایز و چشمگیر دارند و شامل طرح انواع نمادها هستند، در این گروه قرار می‌گیرند.

جنس گردنبند مردانه

برای ساخت زنجیر مردانه از انواع فلز استفاده می‌شود، بنابراین قیمت گردنبند نقره مردانه برحسب نوع فلز به کاررفته و بهای خود فلز متفاوت است، اما مواد اولیه دیگری هم در ساخت گردنبند به کار می‌رود مثل گرنبند مردانه مهره ‌ای یا گردنبند مردانه چوبی و حتی گردنبند نخی مردانه. گردنبند نخی، یک قیطان نخی باریک یا پهن است که ضخامت آن به وزن آویز بستگی دارد.

برای آویز‌های فلزی درشت که وزن بالایی دارند از قیطان‌های نخی درشت‌تر استفاده می‌شود و برعکس. گردنبند مردانه سنگ و چرم را هم باید به فهرست اجناس مورد استفاده در ساخت گردنبند مردانه اضافه کرد؛ با این توضیح که این فهرست پایانی ندارد و طراحان و سازندگان با خلاقیت خود مواد اولیه تازه و تجربه نشده را هم به کار می‌گیرند.

برند گردنبند مردانه

مولتی برندها که خط تولیدهای متفاوتی از پوشاک، کیف و کفش تا و زنانه را دارند، انواع گردنبند را در کارهای خودشان طراحی و تولید می‌کنند. گردنبندهایی که بیشتر برگرفته از جریان مد روز هستند و بیش از همه مورد توجه و استقبال نوجوانان و جوانان قرار می‌گیرند؛ مثل بادی اسپینر، اچ اند ام، زارا و بسیاری نام‌های آشنای دیگر. از سوی دیگر، باید از برندهای تخصصی‌تر هم نام برد که به صورت حرفه‌ای در حوزه طراحی و ساخت زیورآلات فعالیت می‌کنند؛ برندهایی مثل مانچو، ریسه گالری، ژوپیک، فرد بنت و… . برخی از این برندها سبک خاص خودشان را دارند و در یک سبک ویژه  مثل سبک مدرن کار طراحی و ساخت را انجام می‌دهند، اما گروه دیگری به طور عمومی در این حوزه فعالیت می‌کنند و انواع گردنبندهای مردانه از زنجیرهای ساده یا نمونه‌های آویزدار و … را می‌توان در میان کارهایشان دید.

خرید گردنبند مردانه از دیجی استایل

فروشگاه‌های پوشاک و فروشگاهی‌های اکسسوری عرضه کننده گردنبندهای مردانه هستند، اما شاید مجبور باشید، برای پیدا کردن یک مدل خاص، فروشگاه‌های بسیاری را جست وجو کنید یا وقتی قصد هدیه خریدن دارید، باید مجموعه متنوعی از مدل‌های مختلف را پیش روی خودتان ببینید تا بتوانید به درستی انتخاب کنید؛ در هر دو گردنبند مردانه برای بسیاری از مردان گزینه اساسی به شمار نمی رود اما برخی از مردان هستند که به اکسسوری علاقه زیادی دارند و دوست دارند که از گردنبند و دستبند و انگشتر استفاده نمایند.

گردنبند های مردانه انواع مختلفی دارند و هر مردی با توجه به سلیقه ای که دارد یکی از انواع مدل های زنجیر مردانه را انتخاب می نماید اما باید برخی از نکات را در هنگام خرید رعایت کنند تا گردنبند مناسب خود را انتخاب نمایند. برخی از آقایان گردنبند بلند و برخی دیگر گردنبند های کوتاه را دوست دارند. همچنین برخی از آن ها دوست دارند که به زنجیری که بر گردن آویز می کنند پلاک نیز وصل کنند اما برخی از آن ها زنجیر تکی را بیشتر دوست دارند که همه این ها سلیقه ای است و هر کس مدلی را که دوست دارد را انتخاب می کند اما باید گفت که برای آقایانی که گردن درشت دارند و علاقه دارند گردنبند کوتاه خریداری نمایند توصیه می شود گردنبند با سایز بزرگ تر انتخاب کنند تا در گردن زیباتر دیده شود.

نگهداری و مراقبت از گردنبند مردانه

در بازار به هر قیمتی که بخواهید می توانید گردنبند مردانه خریداری کنید اما باید به کیفیت آن نیز توجه نمایید تا بعد از خرید پشیمان نشوید زیرا ممکن است گردنبند پسرانه تقلبی بخرید و در هنگام استفاده حساسیت پوستی دهید به همین دلیل توصیه می شود گردنبند مردانه با کیفیت را از فروشگاه جنیکا معتبر خریداری نمایید. تمامی گردنبند های پسرانه فروشگاه ما اورجینال بوده و با گارانتی تضمین کیفیت عرضه میشود.

قیمت گردنبند مردانه

در بازار به هر قیمتی که بخواهید می توانید گردنبند مردانه خریداری کنید اما باید به کیفیت آن نیز توجه نمایید تا بعد از خرید پشیمان نشوید زیرا ممکن است گردنبند تقلبی بخرید و در هنگام استفاده حساسیت پوستی دهید به همین دلیل توصیه می شود گردنبند مردانه با کیفیت را از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید.

خرید گردنبند مردانه

امروزه به دلیل اینکه تنوع گردنبند مردانه بسیار زیاد شده است انتخاب کردن آن ها نیز کار سختی می باشد. شما باید در هنگام خرید زنجیر مردانه بدانید که چه نوع گردنبندی برای چه تیپی می خواهید استفاده کنید زیرا برخی از گردنبند ها برای تیپ های اسپرت مناسب می باشند و اگر این گردنبند مردانه را برای تیپ های رسمی استفاده کنید زیبایی خود را از دست خواهد داد.

معمولا برخی از آقایان و پسرانی دکمه بالایی پیراهنشان را نمی بندند به همین دلیل برای چنین افرادی خرید زنجیرهایی که طول بلندتری دارند توصیه می شود. بهتر است در هنگام خرید گردنبند مردانه و پسرانه به جثه خود نیز توجه کنید و با توجه به جثه ای که دارید آن را خریداری نمایید. به طور مثال مردان و پسرانی که هیکل درشتی دارند بهتر است از گردنبند بزرگ و مردانی که هیکل لاغری دارند از گردنبند نازک و ریز استفاده نمایند. خرید گردنبند مردانه در جنیکا بسیار راحت است. تنوع بالا ، ضمانت کیفیت محصولات و با عکس های گرفته شده از خود محصول به راحتی می توانید گردنبند مورد علاقه خود را پیدا کنید

دکمه بازگشت به بالا