عمومیمطالب برتر

انگلیسی هر روزه چیست؟ (تاثیر آن بر تقویت رایتینگ زبان)

English-Everyday یک دوره انگلیسی با درس های زنده برای زبان آموزان انگلیسی است که می خواهند انگلیسی خود را با زبان مادری، معلمان حرفه ای و دانش آموزان از سراسر جهان بهبود بخشند.

شما دروس زنده ای دارید که می توانید هر روز به آنها بپیوندید. شما می توانید تمام درس های رکورد را مرور کنید. تقویمی از دروس برنامه ریزی شده وجود دارد، بنابراین می توانید ببینید چه زمانی درس ها برگزار می شود و در چه زمانی می توانید بپیوندید. آموزش زبان انگلیسی

در برنامه English-Everyday شما پشتیبانی دارید و همچنین چت دانشجویی دارید که می توانید با دانش آموزان دیگر از سراسر جهان صحبت کنید. می توانید به صفحه بازخورد ما نگاه کنید تا بتوانید بدانید دانش آموزان ما از کدام کشورها هستند. قبل از اینکه به برنامه ما بپیوندید، ما قویاً توصیه می کنیم در سمینار رایگان ما با Kris Amerikos ثبت نام کنید، جایی که می توانید یاد بگیرید:

  1. برای رسیدن به نتایج بهتر چه اهدافی باید داشته باشید
  2. چگونه خیلی سریع به زبان انگلیسی مسلط شویم
  3. کاری که برای داشتن تلفظ کامل باید انجام دهید
  4. 3 اشتباه بزرگی که باید از آنها اجتناب کنید
  5. کدام منابع رایگان به شما در یادگیری زبان انگلیسی کمک می کند
  6. بهترین منبع برای بهبود صحبت کردن
  7. سوالاتی که زبان آموزان انگلیسی معمولا می پرسند

بیشتر زبان آموزان انگلیسی، قبل از هر چیز می پرسند، اگر نمی دانم چگونه بنویسم، چگونه می توانم مهارت های نوشتاری خود را بهبود بخشم؟

اگر می‌خواهیم نویسنده‌های موفقی باشیم، باید بیشتر مطالعه کنیم. نوشتن یک مهارت پیچیده است و ما باید از افراد حرفه ای یاد بگیریم. قبل از شروع نوشتن با خواندن شروع کنید.

سوال رایج دیگر این است که چرا باید مهارت های نوشتاری خود را بهبود بخشم؟

بهبود مهارت های نوشتاری باعث بهبود مهارت های گفتاری نیز می شود. نوشتن و صحبت کردن هر دو توسط شما تولید می شوند. نوشتن بخشنده تر است زیرا زمان بیشتری برای فکر کردن دارید. و اگر مهارت های نوشتاری خود را بهبود ببخشید، مدت زمان لازم برای فکر کردن قبل از صحبت کردن را نیز کاهش خواهید داد.

در نهایت، بسیاری از دانش‌آموزان از فرآیند نوشتن مرعوب می‌شوند، که این سؤال را ایجاد می‌کند: چگونه بر ترس خود از نوشتن غلبه کنم؟

با شروع با جملات کوتاه و نوشته های کوتاه می توانید بر ترس خود از نوشتن غلبه کنید. شما نیازی به پریدن به انتهای عمیق ندارید. از هر جایی که راحت هستید شروع کنید و اعتماد به نفس خود را از همان جا تقویت کنید.

چگونه دانش آموزان می توانند مهارت های نوشتاری خود را به صورت آنلاین یا در خانه بهبود بخشند

خواندن را می توان کاملاً در همه جا انجام داد. برای بسیاری از مردم، خواندن یک سرگرمی لذت بخش است، اما همچنین راهی عالی برای بهبود مهارت های شنیداری، مهارت های درک مطلب و مهارت های نوشتاری شما است. با تمرکز بر خواندن منظم شروع به بهبود نوشتار خود کنید. کتاب‌ها، داستان‌های کوتاه یا حتی پست‌های رسانه‌های اجتماعی را به زبان انگلیسی پیدا کنید تا یاد بگیرید چگونه خوب بنویسید.

زبان آموزان انگلیسی همچنین می توانند از اینترنت برای تحقیق در مورد درخواست های نوشتن استفاده کنند. یک درخواست آنلاین در مورد چیزی که به آن علاقه دارید پیدا کنید و بدون توقف بنویسید. به چیزی که می نویسید فکر نکنید. مغزتان را خالی کنید و تمام افکارتان را روی کاغذ بیاورید. سپس برگردید و نوشته خود را ویرایش کنید.

تا جایی که می توانید بنویسید. یک دفتر خاطرات یا مجله به زبان انگلیسی داشته باشید و روزانه در آن بنویسید. این یک کار آسان است که می توان آن را در هر جایی انجام داد.

در نهایت، یک انگلیسی زبان بومی آنلاین را پیدا کنید که بتواند به شما در ویرایش نوشتارتان کمک کند. خود تصحیح‌ها و برنامه‌هایی مانند Grammarly نقطه شروع عالی هستند، با این حال، یک انگلیسی زبان مادری می‌تواند به شما در تکمیل مهارت‌های نوشتاری کمک کند. آنها می توانند به شما کمک کنند مانند یک زبان مادری صدا کنید – هم در نوشتن و هم در صحبت کردن.  بهترین آموزشگاه ترکی استانبولی تهران

آیا امکان بهبود نوشتن انگلیسی در یک ماه وجود دارد؟

شما می توانید مهارت های انگلیسی خود را در 30 روز به شدت بهبود بخشید. اگر بتوانید تمرین منظم نوشتن را به مدت یک ماه ادامه دهید، پیشرفت قابل توجهی در مهارت های نوشتاری و گفتاری خود خواهید دید. همچنین بهبود مهارت های نوشتاری به شما این امکان را می دهد که نقاط قوت و ضعف زبان خود را پیدا کنید. هنگامی که نقاط ضعف خود را در زبان انگلیسی شناسایی کردید، می توانید سخت تلاش کنید تا آنها را به نقاط قوت تبدیل کنید.

دکمه بازگشت به بالا