حوادث

انگیزه مرد جنایتکار از کشتن کودک ۸ ساله چه بود؟

آفتاب‌‌نیوز :

راننده سرویس که دانش‌آموز 8 ساله را کشته بود، شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ سیدعلی میراحمدی، جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان اظهار کرد: اوایل اسفند ۱۴۰۱ در پی گزارشی به پلیس آگاهی استان سمنان مبنی بر فقدان یک کودک هشت ساله، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از گذشت مدتی، ماموران پلیس با تحقیقات گسترده و اشراف اطلاعاتی سرنخ‌هایی در خصوص احتمال اینکه راننده سرویس کودک مفقودشده از سرنوشت وی مطلع باشد، به دست آوردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: فرد مظنون برای بررسی بیشتر و تکمیل پرونده به پلیس آگاهی استان سمنان احضار شد و در بازجویی‌های فنی و تخصصی لب به اعتراف گشود و بیان کرد که کودک موصوف را از مقابل مدرسه سوار کرده و در یکی از روستاهای اطراف شهرستان سمنان به داخل یک قنات قدیمی و خشک‌شده به عمق حدود ۹ متر انداخته و از سرنوشت وی اطلاعی ندارد.

وی اضافه کرد: پس از اعتراف متهم مبنی بر انداختن کودک به درون قنات، تلاش‌ها برای یافتن کودک با کمک مقنیان بومی و آتش‌نشانی انجام و لباس فرم مدرسه کودک در یکی از انشعاب‌ها و حدود هشت متر دورتر از دهانه قنات موردنظر کشف شد؛ اما هیچ‌گونه آثاری از جسد کودک یافت نشد.

میراحمدی گفت: با توجه به ارتباط بین چاه موردنظر با چاه‌های اطراف در محل و عبور یکی از انشعاب‌ها از زیر جاده اصلی، درنهایت در نشست‌های متعدد و هماهنگی‌های به عمل آمده با ستاد مدیریت بحران استانداری، عملیات خاک‌برداری با تمام امکانات اجرا شد و درنهایت جسد بی‌جان کودک کشف و به پزشکی قانونی منتقل شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان افزود: با توجه به اعلام نشدن علت مشخصی از سوی قاتل در این جنایت، انگیزه این عمل از سوی کارشناسان امر در حال رسیدگی است و متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

دکمه بازگشت به بالا