ورزشی

اکبرپور: هیچ‌کس را نمی‌توان به زور نگه داشت/ مجیدی در بدترین زمان استقلال را ترک کرد

کادر مدیریتی باشگاه استقلال می گوید این تیم در فصل آینده لیگ موفق خواهد بود و امکانات لازم را برای سرمربی آبی ها فراهم کند.

علیرضا اکبرپور، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت وگو با مخبران، درباره وضعیت آبی پوشان پایتخت پس از جدایی فرهاد مجیدی از آبی پوشان پایتخت، گفت: سال بعد سخت ترین زمان است و مشتری را پیدا کردم و از نیلی جدا شدم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص سرمربی آبی های پایتخت برای فصل آینده گفت: مربیانی که جایگزین مجیدی می شوند باید رکوردها و قهرمانی را تکرار کنند و این کار بسیار سختی است. فکر می کنم مدیریت باشگاه استقلال که فصل گذشته توانست شرایط خوبی را ایجاد کند، می تواند برای آینده استقلال چاره ای بیندیشد و هر فردی را که شرایط نیمکت نشینی را دارد رها کند. از هواداران می خواهم کسی را با کادر فنی سابق مقایسه نکنند چون شرایط کاملا متفاوت است و همه باید دست به دست هم بدهند تا استقلال دوباره قهرمان شود.

اکبرپور در پاسخ به این سوال که مربی خارجی برای استقلال بهتر است یا داخلی؟ گفت: در درون و بیرون مردم خوبی داریم. می توانیم بگوییم که گزینه بیرونی آب دهان است و داخل آن خوب نیست. مربیان خارجی خوبی مثل استراماچونی در استقلال موفق شدند اما دلیلی برای موفقیت هر مربی خارجی وجود ندارد. مربیان داخلی ما خوب هستند و می توانند رها کنند اما این مربیان باید مطمئن باشند که در میانه کار تیم را رها نمی کنند. الان بدترین زمان برای جدایی از سرمربی استقلال است. سربازی مربیان ما خوب است اما باید این معامله تنظیم شود تا به استقلال آسیبی وارد نشود و حق باشگاه و هواداران سلب نشود.

او در پایان گفت: فوتبال یک بازی است و هر لحظه اتفاقات غیرمنتظره ای رخ می دهد. بسیاری از تیم هایی که قبلاً پیروز شده اند نتوانسته اند عملکرد خوبی در زمین داشته باشند. سال گذشته آقای آزورلو توانست بهترین شرایط را برای تیم فراهم کند و این بی سر و صدا استقلال را قهرمان کرد. اگر فصل بعد همین آرامش باشد، می توان به آینده ای پر از آزادی امیدوار بود. حالا او می‌خواهد آقای آزورلو به فدراسیون فوتبال برود و نمی‌دانم این درست است یا نه، اما اگر کادر مدیریتی مثل فصل گذشته قوی باشد و امکانات لازم را برای فصل آینده در اختیار مربیان قرار دهد، می‌توانیم کاری کنیم. وعده آزادی برای آینده این تیم در حالی که از ابتدا وضعیت خوبی دارد، اولین امتیازهای فصل را از دست نمی دهد و با قدرت و امتیاز بازی ها را پیش می برد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا