استان ها

اگر برای جوانان کاری انجام نمی‌دهیم حداقل امید را از جوانان نگیریم

به گزارش خبرگزاری مخبران از سارای؛ دفتر فرماندار مایندران در جلسه نماینده ولی فقیه ماینندران آیت الله محمد باکر محمد لینی ، استاندار ، معاون سیاسی و امنیتی استاندار ، مدیران ورزش و جوانان ، کارکنان سازمان جوانان و نمایندگان جوانان برگزار شد.

آیت الله محمدی لاین در جلسه ستاد آژانس امور جوانان با تشکر از اقدامات صورت گرفته در این زمینه اظهار داشت: ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (ع) الگوی ازدواج ساده و سالم برای جوانان است.

وی به شهدای جوان ، جمشیدی و کمالی اشاره کرد که به تازگی به عنوان جوانان محض مازندران به میزبانی مردم مایرندران برگزار شد و گفت: “کارکرد اصلی افسران جوان تشکیل و تعیین بهترین مناسب برای جوانان است.”

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با تأکید بر اینکه اشتغال یک مسئله اساسی برای جوانان استان است تصریح کرد: “مأمورین باید در زمینه اشتغال جوانان و امور فرهنگی مرتبط با آن بویژه در دوران به اصطلاح تحول تولید تلاش کنند.” “مسئله ازدواج جوانان فقط به مسائل مالی مربوط نمی شود بلکه در مورد مسائل فرهنگی نیز هست.”

مقام معظم رهبری نباید از انتقاد نسل جوان ترسید بلکه باید از این انتقاد استقبال کند: “ما باید گروه های جوانان خود را سامان دهیم و برای مشکلات جوانان در مواردی از قبیل الگوی تغذیه ، الگوی مطالعه و الگوی آموزش برنامه ریزی کنیم.”

در جلسه کارکنان سازماندهی جوانان با موضوع هفته عروسی جوانان و اوقات فراغت ، احمد حسین نژاد ، فرماندار ماجندار گفت: از جوانان عزیز استان انتظار می رود مشکلات و مطالبات جوانان را جدی بگیرند.

وی اظهار داشت: از مدیران شهری انتظار می رود مسائل جوانان را جدی تر بگیرند و مهمترین کاری که سازمان ها و سازمان ها می توانند برای جوانان انجام دهند ، آگاهی رسانی به جوانان درمورد خدمات ارائه شده توسط سیستم است. مانند صلاحیت فنی و حرفه ای آموزش و پرورش حرفه ای جوانان.

حسین زادگان با تأکید بر اینکه باید یک استراتژی برای حسین و امور مربوط به آن داشته باشیم: “هر بدن باید برنامه های خود را برای هفته عروسی منتشر کند و ما باید در عمل به تغییرات و نارضایتی ها نگاه کنیم.”

فرماندار در گفتگو با مسئولان شهرستان اظهار داشت: مراکز همسایگی به منظور برنامه ریزی برای اوقات فراغت جوانان طبق جدول زمانی باید به عنوان هیئت امنا تشکیل شود. گرفتن

احمد حسین -جادگان با انتقاد و تأکید بر تعصبات و سیستم بر مسئله جوانان گفت: این استان دارای شبکه مؤثر جوانان است که قادر به اجرای آن است و پیش بینی می شود این پروژه توسط جوانان با حمایت هلال احمر و کلیه آژانس ها به اتمام برسد.

نماینده عالی دولت استان مازندران با بیان اینکه تاج نباید باعث تعطیل کشور شود گفت: شهرداری ها باید حضور جدی تری در بخش جوانان داشته باشند و ممکن است در فضای سایبر در روزهایی که شاهد محدودیت های تاج هستیم کمک کند.

وی در پایان سخنان خود از کلیه ارگان ها و نهادهای استان برای همدلی و همکاری و همچنین اقدامات انجام شده دعوت کرد: “اگر نمی توانیم کاری برای جوانان انجام دهیم ، حداقل نباید امید را از جوانان بگیریم.”

حبیب حسین -جادگان ، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اظهارنظر درمورد هفته عروسی و برنامه های اوقات فراغت جوانان ، اظهار داشت: گسترش تاج باعث ایجاد مشکلاتی در ازدواج جوانان شده است ، اما سیستم ورزش و جوانان برنامه های مرکزی مانند ساده سازی ، ترغیب جوانان به استفاده از خدمات مشاوره ای را انجام داده است. و ترویج فرهنگ ازدواج در جامعه به دنبال پر کردن شکاف های موجود است.

وی خواستار استفاده از توانایی سازمان های جوانان در ارتقاء هم افزایی ابزارهای اجرایی و برنامه هایی است که برای جوانان طراحی شده است ، برنامه های فرهنگی ویژه در طول هفته عروسی ترتیب داده می شود ، در صورت اجازه وضعیت کرونری ، تأثیر مثبتی بر جامعه خواهد گذاشت.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران فراهم کردن تسهیلات را یکی از مهمترین عوامل تقویت ازدواج جوانان عنوان کرد: استان مازندران از نظر ارائه تسهیلات عروسی به جوانان از بالاترین میانگین ملی در کشور است.

عکس_2020-07-12_15-25-47

عکس_2020-07-12_15-26-20

عکس_2020-07-12_15-25-34

عکس_2020-07-12_15-25-58

عکس_2020-07-12_15-26-10

عکس_2020-07-12_15-26-45

عکس_2020-07-12_15-26-56

عکس_2020-07-12_15-27-15

عکس_2020-07-12_15-26-10

دکمه بازگشت به بالا