علمی و پزشکی

اگر کرونا را کنترل نکنیم در فصول سرد با بحران‌ مواجه می‌شویم

معاون وزیر بهداشت نیاز به برنامه مدون برای کنترل تاج را خواستار شد: “اگر در این زمان نتوانیم ویروس را کنترل کنیم ، قطعاً در سرماخوردگی بحران های جدی تری خواهیم داشت.”

در جلسه دفتر مرکز مدیریت ویروس کورونا در تهران روز پنجشنبه 3 تیرماه ، معاون وزیر بهداشت ، هون. دکتر کاسم جان بابایی ، فرمانده کل ایران برگزار شد.

دکتر کاپور نگران افزایش بیماری عروق بیماری کرونا در کشور است. جان بابایی ابراز نگرانی کرد که “در همه استان های کشور هیچگونه بیماری همه گیر وجود ندارد و باید اقدامات لازم برای کنترل این بیماری انجام شود.”

وی با انتقاد از سفر بین استانی مردم ، گفت: تا زمانی که رفتارهای پرخطر وجود داشته باشد و بعد از آن اصول بهداشتی را نادیده بگیریم ، ثبات و کنترل Kovid19 غیرممکن یا بسیار دشوار خواهد بود.

معاون وزیر بهداشت بر اهمیت ارائه راهکارهای اجرایی و راهبردی برای رسیدگی به اوضاع بحرانی کشور در پی Quaid 19 تأکید کرد و گفت: “باید تلاش کنیم با استفاده بهینه از منابع موجود ، سلامت شهروندان را تضمین و تضمین کنیم.”

دکتر کر گفت که قصد دارد برنامه های کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت برای کنترل تاج تهیه کند. جان بابایی خواستار افسران شد. وی ادامه داد: اگر در حال حاضر نتوانیم ویروس را کنترل کنیم ، قطعاً در سرما سال دچار بحرانهای جدی تر خواهیم شد.

وی با تأکید بر لزوم ارائه راهکارهای اجرایی و راهبردی برای رسیدگی به اوضاع بحرانی کشور در پی درگیری 19 حالته اظهار داشت: ما باید تلاش کنیم با استفاده بهینه از منابع موجود ، سلامت شهروندان را تضمین کنیم.

دکتر راجندران ، فرمانده عملیات علیه تاج تهران گفت: در زمینه درمان ، مسئولان بر هماهنگی سیاست های مبتنی بر مواضع وزارت بهداشت تأکید کرده اند. علیرضا جولی اظهار داشت که مدیران برای از بین بردن تاج باید همگراتر و تعامل بیشتری داشته باشند. تصمیمات را مطابق با سیاستهای ملی و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی اجرا كنید.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد بیمارستان های بیماری کرونا راهی موثر برای خدمت رسانی بهتر به مردم و کاهش بار مصرف کنندگان است. وی گفت: “ما برای رسیدن به این هدف باید از تمام توانایی های درمانی خود استفاده کنیم.”

دکتر کر گفت: توزیع چندین مرکز پرقدرت برای ارائه خدمات به بیماران غیر از کرونا.

فرمانده عملیات کورنا در کلانشهر تهران با تحقیقات در چین خاطرنشان کرد: درصد بالایی از موارد بیماری قلبی عروق بیماری کرونا در بیمارستانها اتفاق می افتد و جدا شدن بخش های بیمارستان از سوابق بیمارستانی برای بستری و معالجه ضروری است.

وی ، لزوم تهیه تجهیزات محافظ در بخش های بیمارستانی از جمله ماسک ، الکل ، دستکش ، دستکش و سایر اقدامات پیشگیری از عروق بیماری کرونا را یادآور شد و خواستار راه حل اساسی برای جداسازی و جداسازی واقعی بیماران در کلیه مراحل درمانی شد.

توسعه بخش های مراقبت های ویژه توسط دکتر انجام شد مورد دیگری که جولی بر آن تأکید کرد این است که باید ظرفیت توسعه این بخش ها افزایش یابد.

دکتر عباسعلی کریمی ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران ، با تأکید بر لزوم تهیه تجهیزات و توجه به نیازهای پرسنل پزشکی و نیروی انسانی به طور کلی تصریح کرد: در شرایط دشوار نیازهای سربازان در اولویت قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه نیروی انسانی دارایی اصلی بیمارستان ها است ، خواستار تقویت ساختارها برای ارائه خدمات بهینه به کارکنان بهداشت و درمان شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در ادامه بر ضرورت تأمین منابع برای تکمیل پروژه های نزدیک به بهره برداری بیمارستان و تقویت مراکز درمانی تأکید کرد.

دکتر رسول کوهپایه زاده ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران خواستار تأمین بیش از 70 درصد از منابع متمرکز و بهره برداری از پروژه های بیمارستانی شد.

براساس گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، وی بر لزوم تقویت و تقویت مراکز 16 ساعته ، خانه های پایدار و جذب نیروهای بهداشتی داوطلب تأکید کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا