ورزشی

این فوتبالیست گوشتخوار کاملا سالم است!

این فوتبالیست گوشتخوار کاملا سالم است!

دنی اولمو، مهاجم اسپانیایی می گوید پس از جراحات متعدد به خوردن گوشت بازگشته است.

به گزارش بارنا؛ اولمو در سال های اخیر به یکی از مهم ترین بازیکنان تیم ملی اسپانیا تبدیل شده و جای خود را در فوتبال این کشور باز کرده است.

این بازیکن در حال حاضر برای لایپزیگ در بوندسلیگا بازی می کند اما امیدوار است به زودی به فوتبال اسپانیا بازگردد.

او در گفتگو با ایوان گابریل گفت: من همیشه احساس مثبتی دارم. من سالم هستم و سعی می کنم این روند را ادامه دهم. پس از چندین مصدومیت در سال 2021، تغییراتی در سبک خود ایجاد کردم. مثلا بعد از دو سال دوباره شروع به خوردن گوشت کردم.

مهاجم اسپانیایی درباره آینده خود گفت: تا سال 2024 قرارداد دارم. الان به این موضوع فکر نمی کنم و روی مسابقات آینده تمرکز می کنم. ما در سه رقابت حضور داریم. من مشاورانی دارم که روی شرایط آینده کار می کنند و تمرکزم روی این است. فقط در مورد فوتبال. من هنوز در مورد جدابی از لایپزیگ صحبت نکرده ام. او گفت: “شاید در اردوی آینده با مدیر ورزشی مکس ابرل در این مورد صحبت کنم. باید منتظر باشیم و ببینیم در آینده چه اتفاقی می افتد.”

اولمو با اشاره به تمایل خود برای بازگشت به اسپانیا افزود: دوست دارم روزی به اسپانیا برگردم. بسیار خوب خواهد بود. کشور من و لیگ من وجود دارد. خانواده و دوستان من در اسپانیا زندگی می کنند. مهمترین چیز برای من بازی در باشگاهی است که دوستش دارم و این مهم است. درست مثل اینجا در لایپزیگ. وقتی جوان بودم شش سال در بارسلونا بازی کردم. همیشه خانه من بوده و بسیاری از دوستانم از تیم ملی در این تیم بازی می کنند.

انتهای پیام/





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا