استان هامطالب برتر

باربری در قلعه حسن خان

معرفی بهترین باربری در قلعه حسن خان

حمل و نقل شهری یا اتوبار به یک شرکت باربری یا دفتری اطلاق می شود که در یک شهر یا استان فعالیت می کند. عمده فعالیت شرکت های باربری شهری یا اتوبار حمل اثاثیه منزل می باشد. این شرکت ها علاوه بر حمل اثاثیه منزل، خدمات بسته بندی و حمل و نقل را نیز برای کارگران خالی ارائه می دهند. اکثر مشتریان این شرکت های حمل و نقل، خانوارها و مستاجرانی هستند که قصد دارند وسایل خود را از این سر شهر به آن سوی شهر منتقل کنند.

اتحادیه باربری شهرقدس | باربری شهر قدس تهران

حدود 300 باربری شهری در تهران وجود دارد. با ظهور شرکت های اسباب کشی و باربری مثل زاگرس بار نیازی به زحمت و استرس زیادی در اسباب کشی و حمل و نقل نیست و افراد به راحتی می توانند اثاثیه منزل و محل کار را به صورت کاملا ایمن بسته بندی و جابجا کنند. امروزه باربری به یک صنعت تبدیل شده است و به سازمانی که هرگونه اشیا یا موجود زنده را جابجا میکند شرکت باربری می گویند. در واقع حمل و نقل بار انسان، حیوانات، کالاها و مواد را از یک مکان جغرافیایی به مکان دیگر منتقل می کند. حمل و نقل به چهار روش زمینی، هوایی، دریایی، ریلی یا کابلی انجام می شود. باربری در قلعه حسن خان توسط زاگرس بار به راحتی و به سرعت انجام میشود.

انواع شرکت های باربری

شرکت های حمل و نقل، یعنی شرکت هایی که کالاهای شما را از مکانی به مکان دیگر حمل می کنند، که به دسته های مختلفی تقسیم می شوند که در زیر به تفصیل آن ها را بیان می کنیم.

1- شرکت های حمل و نقل بین المللی که کالاها و تجهیزات را از یک کشور به کشور دیگر حمل می کند.

2- شرکت های حمل و نقل داخلی (حمل و نقل کالای داخلی) که کالا و تجهیزات را در داخل کشور حمل می کند. برای حمل کالا و وسایل راه های مختلفی مانند: دریایی، ریلی، جاده ای وجود دارد که بسته به مسافتی که پیش رو دارید می توانید یکی از این راه ها را برای حمل وسایل خود انتخاب کنید.

شرکت باربری شهر

حمل و نقل شهری یا اتوبار به یک شرکت باربری یا دفتری اطلاق می شود که در یک شهر یا استان فعالیت می کند. عمده فعالیت شرکت های باربری شهری یا اتوبار حمل اثاثیه منزل می باشد. این شرکت ها علاوه بر حمل اثاثیه منزل، خدمات بسته بندی و حمل و نقل را نیز برای کارگران خالی ارائه می دهند. اکثر مشتریان این شرکت های حمل و نقل، خانوارها و مستاجرانی هستند که قصد دارند وسایل خود را از این سر شهر به آن سوی شهر منتقل کنند. حدود 300 باربری شهری در تهران وجود دارد.امروزه با تحولات جدیدی که در زندگی بشر رخ داده است، بیشتر فعالیت ها به صورت تخصصی انجام می شود. امروزه افراد کمی کالاهای خود را به صورت شخصی حمل می کنند. دلیل این امر کمبود وقت برای یافتن وسیله نقلیه مناسب برای حمل بار و جابجایی های حرفه ای است. از این رو صاحبان کالا به شرکت های حمل و نقل و حمل و نقل مطمئن مراجعه می کنند و مسائل مربوط به جابجایی کالا و محصولات به عهده آنها گذاشته می شود.

از طرفی صاحبان کالا باید از ایمنی و سلامت کالای خود اطمینان حاصل کنند، بنابراین ترجیحاً شرکت حمل و نقلی را انتخاب کنند که مسئولیت کامل حمل و نقل کالای آنها را بر عهده می گیرد. مسئولیت در قبال بار یکی از معیارهای مهم برای انتخاب بار توسط صاحبان بار است.معمولاً به جابجایی اقلام و کالاها از اثاثیه منزل به محصولات یا کالاهای یک اداره یا سازمان، حمل و نقل بار می گویند.

طبق ماده 379 باب 8 قانون تجارت، فرستنده یا صاحبان کالا باید موارد زیر را به متصدی حمل و نقل، یعنی شرکت باربری اطلاع دهند:

  • آدرس فرستنده صحیح
  • محل تحویل
  • روش بسته بندی و پرس
  • وزن و محتوای وسیله ها
  • مدتی که طی آن وسیله باید تحویل شود
  • روشی که قرار است حمل و نقل انجام شود
  • قیمت اقلام گرانبها
  • خسارت ناشی از عدم ذکر نکات فوق

 

اتحادیه باربری شهرقدس | باربری شهر قدس تهران

با توجه به رشد جمعیت و در نتیجه افزایش تقاضا برای حمل و نقل، گسترش سیستم حمل و نقل و فعالیت شرکت های باربری در کشور به یک اقدام بسیار مهم تبدیل شده است. شرکت های باربری معمولا مجوز فعالیت را از اتحادیه ها، انجمن ها یا سازمان های دولتی مانند راهداری و وزارت راه دریافت می کنند. حمل و نقل یکی از مهم ترین بخش های پایه در کشور است. یکی از مهم ترین دغدغه های افراد که به مرور زمان بیشتر با آن مواجه میشوند، انتخاب باربری و کامیون مناسب هنگام حمل اثاثیه و جابجایی است.

پیدا کردن یک حامل قابل اعتماد، با وجود تعداد زیادی از مجموعه های جعلی، آسان نیست.زاگرس بار www.zagrosbaar.ir با چندین سال سابقه کار با کادری مجرب و خوش اخلاق در زمینه حمل اثاثیه منزل و کالاهای تجاری در و خارج از شهر آماده ارائه بهترین خدمات در زمینه حمل و نقل بار با وانت نیسان و کامیونت با تجهیزات مجزا می باشد. وقت شناسی و رعایت برنامه یکی از مهم ترین فاکتورهای زاگرس بار است چرا که مشتری از دیرکرد کارمندان شرکت حمل و نقل و تخلف از برنامه خود خوشش نمی آید. بسیاری از شرکت های حمل و نقل به دلیل تعداد کم خودروهای فعال که می توانند به مقصد برسند معمولا با تاخیر مواجه می شوند. اما در زاگرس بار به دلیل وجود تعداد زیاد خودرو ها سفارشات بدون تاخیر و دقیق انجام میشوند.

دکمه بازگشت به بالا