حوادث

بارش باران، تگرگ و باد شدید در سه روز آینده

آفتابنیوز :

در مواظب سازمان هواشناسی کشور گزارش می دهد که شرایط جوی امروز (۲۲ اردیبهشت) در نیمه شمالی آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی ، اردبیل, استان گيلان, ایران, استان مازندران گلستان خراسان شمالی و نیمه شمالی خراسان رضوی پیش بینی این است که فردا (۲۳ اردیبهشت) در استان مازندران از, استان, گلستان, مشهد, خراسان رضوی و شمالی کوه سمنان به دور از صبر نیست.

روز شنبه (۲۴ اردیبهشت) نیز بارش باران همراه با وزش باد در شمال غرب آذربایجان شمالی و آذربایجان شرقی. شرق خراسان شمالی و خراسان شمالی خواهد شد.

واشنگتن در ادامه این هشدار پس این شانس را به حالت تعلیق از ایران و معابر و برخورد صاعقه وجود دارد. پس از یک توقف و اتراق در حاشیه رودخانه ها و مسیلها و صعود به ارتفاعات خودداری شود.

واشنگتن همچنان هشدار برای وزش باد شدید همراه با گرد و غبار و کاهش دید در برخی استان ها به, اخبار و می افزاید: شرایط امروز (۲۲ اردیبهشت) در استان البرز, تهران, ایران. مرکزی و…. قم, اصفهان, جنوب خلیج فارس بوشهر هرمزگان و…. مشهد, خراسان رضوی ، خراسان جنوبی و یزد و از شرق به استان کرمان پیش بینی خواهد بود فردا (۲۳ اردیبهشت) در قزوین و البرز و تهران و ایران. مرکزی و…. قم, اصفهان, جنوب خلیج فارس بوشهر هرمزگان و…. مشهد, خراسان رضوی ، خراسان جنوبی و یزد ، شرق استان کرمان و سیستان و بلوچستان پیوسته است.

روز شنبه (۲۴ اردیبهشت) نیز در استانهای خراسان جنوبی و…. کرمان و سيستان و بلوچستان و شرق هرمزگان وزش باد شدید ما خواهد شد. به همین دلیل سازمان هواشناسی توصیه کرده است که سازه های موقت علائم و پوشش گلخانه محکم آن است.

هنگامی که آب و هوا هشدار زرد صادر شده برای بازگشت به معنای این است که این پدیده از هوا رخ خواهد داد که می تواند در تور و وظایف روزانه را ببینید. این یک اخطار برای آگاهی مردم صادر شده است به ارائه آمادگی لازم برای پرداختن به پدیده هوایی ما که از حالت معمول کمی بیشتر به طور جدی وجود دارد. از سوی دیگر مقامات نیز در جریان اطلاعیه ها اگر لازم باشد رهبری را به فکر.

دکمه بازگشت به بالا