حوادث

بارش باران در جاده‌های ۳ استان کشور/ ترافیک پرحجم ۵ محور در غرب تهران

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، از بارش باران در جاده‌های استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و کردستان خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با مخبران با اشاره به وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از سراسر کشور حاکی از آن است که در حال حاضر شاهد بارش باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی و کردستان هستیم. در این شرایط لازم است که رانندگان فاصله طولی مناسب را با خودروی مقابل رعایت کرده و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

وی با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز گفت:‌ در آزادراه تهران – کرج و کرج – قزوین محدوده بوستان جنگلی چیتگر ، مهرویلا و کمالشهر ترافیک نیمه سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: همچنین ترافیک در آزادراه قزوین – کرج و کرج – تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک نیز پرحجم گزارش شده است. در آزادراه ساوه – تهران حدفاصل نسیم شهر تا دهشاد و در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع نیز ترافیک نیمه سنگین است. 

تردد در آزادراه تهران – شمال و محور چالوس ممنوع شد

وی با اشاره به محدودیت در محورهای شمالی افزود: تردد در آزادراه تهران – شمال و محور چالوس مسیر رفت و برگشت از ساعت ۷ تا ۱۹ ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: رانندگان و مسافران می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند تا با اطلاع از شرایط حاکم بر جاده‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند. 

انتهای پیام 

تیم خبری حوادث

نویسنده حوادث با توانایی شناسایی ترندها و انتقال اخبار به زبان ساده هستم. تلاش می‌کنم تا خوانندگان را به روز با ترندهای روز دنیای اخبار نگه دارم.
دکمه بازگشت به بالا