ورزشی

بازیکن مورد علاقه مجیدی در دربی نیمکت نشین می‌شود؟

آرش رژوند هافبک تیم فوتبال استقلال ستاره بزرگ سایپا است و می خواست در استقلال بازی کند و آبی پوش شد تا به پیشنهادات دیگر تیم ها نه بگوید. او در چند فصل حضورش در رژوند استقلال به ندرت عملکرد خیره کننده ای داشته و از هافبک گلزن سایپا فاصله زیادی دارد. در سال های گذشته عملکرد او در استقلال مورد انتقاد قرار گرفت و برخی معتقد بودند این باشگاه نباید قرارداد خود را تمدید کند.

با این حال قرارداد رژوند در تابستان تمدید شد و این بازیکن در این فصل بیشتر بازی های استقلال را انجام داد. با وجود اینکه کادرفنی استقلال عملکرد آرش را پذیرفتند اما هواداران این تیم به گونه دیگری فکر می کنند. او به شدت عملکرد رژوند را زیر سوال می برد و به شدت به آن حمله می کند. قطعا اتفاقی که این بازیکن را از نظر روحی فلج خواهد کرد. در حالی که مجیدی علاقه زیادی به سبک بازی این بازیکن دارد اما آمار او با پیراهن استقلال به هواداران این تیم حق می دهد.

آبی ها رتبه اول این فصل هستند. رژوند با پوشیدن 7 پیراهن در 60 بازی تنها یک بار برای استقلال گلزنی کرده و 6 پاس گل داده است. آمار بسیار ضعیفی که باعث انتقاد از این بازیکن شده است و به نظر می رسد هواداران استقلال در این مورد حرف چندانی نمی زنند. همه اینها زمانی اتفاق می افتد که بدانید رژوند هافبک تاثیرگذار و رو به جلو است و کمتر در دفاع حضور دارد. به همین دلیل طبیعی است که هواداران انتظار گلزنی یا پاس گل را از این بازیکن داشته باشند.

هواداران استقلال در روزهای اخیر در فضای مجازی از مجیدی درخواست کرده اند که برای دربی از این تیم کنار گذاشته شود. باید منتظر ماند و دید سرمربی استقلال چه تصمیمی می گیرد.

256 251

دکمه بازگشت به بالا