حوادث

بالگرد روسی به هلال احمر می‌رسد؟

در پایان اسفند ماه سال گذشته، قرارداد ساخت هلیکوپتر هلال احمر بین این گروه و شرکت روسی راشا هلیکوپتر منعقد شد. پس از گذشت حدود هشت ماه از این معامله، دبیر کل جمعیت هلال احمر آخرین وضعیت را تشریح کرد. سفارش هلیکوپتر

محمدحسن قوسیان مقدم در گفت وگو با مخبران، وی درباره خرید این بالگرد از شرکت هلیکوپتر روسیه به جمعیت هلال احمر گفت: طبق قراردادی که بین جمعیت هلال احمر و شرکت روسی منعقد شده است، تقریباً 11 ماه پس از توافق، بالگرد را تحویل خواهیم گرفت.

دبیرکل جمعیت هلال احمر با بیان اینکه طرف روسی متعهد به انجام وظایف خود است، گفت: یک سری مسائل فنی و ویژه در بانک مرکزی فقط در حوزه انتقال ارز وجود دارد.

وی با بیان اینکه مراحل ساخت این بالگرد از قبل آغاز شده و در حال انجام است، گفت: زمانی که نمایندگان و کارشناسان این شرکت از یک ماه پیش به کشورمان سفر کردند، موضوع بررسی شد و چندین بالگرد از جمعیت فعلی مورد بازرسی قرار گرفت. هلال احمر را هم بازرسی و تعمیر کردند.

طبق توافق و انطباق دو طرف، کواسیان اطمینان داد که این شرکت بالگرد سفارش داده شده توسط جمعیت هلال احمر را به موقع تحویل خواهد داد تا بالگرد جدید بتواند به ناوگان هوایی هلال احمر دسترسی پیدا کند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا