ورزشی

با آمادگی کامل به مصاف تراکتورسازی می‌رویم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، آرتا منهاجی عصر سه شنبه در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های انجام شده از قبل در لیست خود هستیم و سرمربی نیز برنامه ریزی کرده است و بازی ادامه خواهد داشت و به هماهنگی بیشتر خواهیم رسید.

وی گفت: شرایط تیم ما خاص است و به زمان نیاز داریم و تلاش کادر فنی و بچه ها چشم به آینده است و فکر می کنم روند مثبتی در پیش داریم.

مربی مس رفسنجان افزود: تراکتورسازی ، تیم محترم و کادر فنی مجرب اوه این قطعات بی نظیر است و حساسیت بازی برای هر دو تیم واضح است.

وی ادامه داد: البته ما در زمین و اتفاقات خاص خود تیم بسته ای نیستیم. اوه ما در نظر گرفته ایم و “ربیع” برنامه های خود را برای تیم در این مدت ارائه داده است و ما کاملا آماده بازی هستیم و فکر می کنم بازی خوبی در پیش داریم. با عرض پوزش از مخاطبان حضور در سالن ورزشی نیست

منهاجی در مورد شرایط بازیکنان در تیم مس رفسنجان گفت: غیر از آنچه در تمرین امروز برای “نامور” رخ داد ، هیچ مشکلی برای بازی برای دیگران وجود ندارد. من معتقدم “نامور” نیز اجرا خواهد شد و فکر نمی کنم این مشکلی باشد حادی و من فکر می کنم بچه ها از نظر جسمی و روحی کاملاً آماده هستند و در زمین عملکرد خوبی خواهند داشت.

رفسنجان درباره هیئت داوران مربی مس گفت: “تاریخداوران جوان و موفقی هستند و اطمینان دارم هیئت داوران کار خود را انجام می دهند خواهند آمد او وارد شده و ثابت کرده است که ما طی هفته های گذشته با تیم هیئت داوران همکاری خوبی داشته ایم و آنها قضاوت کرده اند و ما کادر فنی سعی کرده ایم همکاری لازم را داشته باشیم و فکر می کنم فردا هیئت داوران تحت تأثیر شرایط بازی و بازیکنان در زمین قرار بگیرند. قضاوت عادلانه خود را انجام دهید.

منهاجی در مورد بازی در زمین چمن مصنوعی گفت: شکی نیست که رفتار توپ در زمین چمن مصنوعی متفاوت است ، نه فقط در فوتبال. با این حال ، این چمن توسط FIFA و کنسرسیوم ما تأیید شده است الهای در گذشته مسابقات رسمی زیادی برگزار شده است ، اما این رفتار ناقض توپ متفاوت از چمن طبیعی است ، اما وقتی FIFA و فدراسیون آن را تأیید می کنند ، شرایط رقابت دارد. همچنین نگرانی هایی در مورد مصدومیت وجود داشته است ، اما زمین چمن مصنوعی رفسنجان در مجموع از وضعیت خوبی برخوردار است و در تمام مسابقاتی که سال گذشته برگزار کردیم ، حتی یک مصدومیت در زمین وجود نداشته است.

وی گفت: هر بچه و کادر فنی در تلاش هستند و ما متوجه جو ذهنی هوادارانمان در رفسنجان می شویم و پیروزی های پیاپی سال گذشته هنوز ذهنی است اما جو لیگ برتر کاملاً متفاوت است. ما قول می دهیم با تلاش بچه ها و کادر فنی همه تلاش خود را انجام دهیم و امسال یک تیم قابل احترام خواهیم بود.

دکمه بازگشت به بالا