اقتصادی

با توجه به منابع غنی باید تحول اساسی در خوزستان ایجاد شود

مخبران/خوزستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: با توجه به منابع غنی خوزستان باید تحولی اساسی در استان ایجاد شود تا تحول ویژه ای در امنیت غذایی و آزادی اقتصادی در بخش های مختلف ایجاد شود.

روز یکشنبه پنجم تیرماه جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان خوزستان به ریاست آقا رضا فتوحی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان و با حضور محمد خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان برگزار شد. . استاندار خوزستان، مهرداد نیکو، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان و سایر مسئولان ذیربط.

در این جلسه، توسعه و چشم‌اندازهای آتی شیلات خوزستان، بهره‌وری آب و آبیاری استان و مجموعه‌ای از صنایع مرتبط با بخش کشاورزی و بخش‌های صنعتی از جمله پتروشیمی، فولاد و غیره مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه آقارضا فتوحی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: کسب و کارها و منابع موجود در استان باعث می شود تا استان بر اساس برنامه توسعه استان و چشم انداز آینده پیشرفت کند.

به گزارش مخبران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، وی افزود: امیدواریم پروژه در حال اجرا توسط سازمان برنامه و بودجه با حمایت دستگاه های اجرایی استان بتواند آینده روشنی برای استان خوزستان داشته باشد.

فتوحی بیان کرد: باید یک حرکت رادیکال در استان ایجاد کنیم و از دستگاه های اجرایی انتظار داشته باشیم بر اساس مهارت های خود وظایف خود را به خوبی انجام دهند تا استان توسعه یابد.

وی گفت: ما باید در عرصه های اقتصادی با دنیا رقابت کنیم، اگر اقتصاد ما قوی است مردم هم قوی هستند و رقابت می کنند پس همه باید تلاش کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: با توجه به منابع غنی خوزستان باید تحولی اساسی در استان ایجاد شود تا تحول ویژه ای در امنیت غذایی و آزادی اقتصادی در بخش های مختلف ایجاد شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا