بین الملل

با حضور به موقع مدافعان امنیت، تمامی نقشه‌های شوم دشمنان و معاندان نقش بر آب شد

رئیس شورای امنیت کشور گفت: تمام نقشه های شوم دشمنان و معاندان با حضور به موقع نیروهای امنیتی خنثی شد. وی گفت: امروز جبهه استکبار و گروهک های تروریستی علیه ملت ایران بسیج شده اند.

گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا. احمد وحیدی روز سه شنبه در مراسم تدفین شهدای گمنام اظهار داشت: تا زمانی که بزرگانی با اندیشه های دینی برای پاسداری از این مرز و بوم و ارزش های انقلابی حضور داشته باشند. راه بزرگ انقلاب ادامه دارد.

واحدی با اشاره به حوادث تلخ اخیر در کشور بیان کرد: در این حوادث ماموران امنیتی کشور با غیور از امنیت و آرامش مردم حفاظت کردند که بسیار ارزشمند است.

رئیس شورای امنیت کشور گفت: تمام نقشه های شوم دشمنان و معاندان با حضور به موقع نیروهای امنیتی خنثی شد. وی گفت: امروز جبهه های استکبار و گروهک های تروریستی علیه ملت ایران بسیج شده اند و شاهد ایجاد آنها هستیم.

واحدی ادامه داد: با وجود تلاش های خصمانه گروهک های تروریستی و جریان نفاق برای ضربه زدن به پیشرفت کشور، در عمل طبق معمول ضربه محکمی خورده و ریشه های انقلاب اسلامی قوی تر از همیشه است.

با بیان اینکه دشمن در صدد ترویج ابتذال و بداخلاقی در جامعه است. وی خاطرنشان کرد: قدردان مادرانی هستیم که همیشه در دفاع از ارزش‌های دینی پیش قدم هستند و شهدای این سرزمین در دامان چنین مادران گرانقدری پرورش یافته‌اند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه جنگ امروز دشمن، جنگ ارزشی است، گفت: کسانی که شعار زنان، زندگی، آزادی را سر دادند. او برای محافظت از زنان و دیدن آزادی در عفت زنانه، وحشتناک ترین صحنه ها را خلق کرد.

واحدی با اشاره به سخنان راهگشای رهبر معظم انقلاب اسلامی در جشن دانش آموختگی نیروهای مسلح گفت: دشمن می خواهد به اقتدار نظام جمهوری اسلامی حمله کند و سعی در ایجاد شبهه در بین بانوان عزیز کشور دارد. درباره ارزش های اسلامی البته تعداد کمی هستند که از ذهن شیطانی دشمن پیروی کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا