عمومیمطالب برتر

با لوله ی دستمال کاغذی چی درست کنیم

انسان های خلاق بر خلاف افراد معمولی همیشه به دنبال خلق ایده های جذاب هستند، آنها از وسایل دور ریختنی استفاده های فراوانی می کنند. انواع کاردستی با رول دستمال کاغذی می تواند ایده خلاقانه و جالبی باشد که ما در این مطلب انواع مختلفی از این نوع کارهای دست ساز را قرار داده ایم.

تصاویر کاردستی با رول دستمال کاغذی

ساخت ضمن اینکه یک نوع هنر محسوب می شود در رشد خلاقیت و بالندگی کودکان تاثیر به سزایی دارد. کودکان معمولا از سن دو سالگی قادر به تشخیص و تفکیک اشیا و رنگ ها از یکدیگر می باشند، بنابراین ساخت کاردستی باعث افزایش مهارت آنها در استفاده از ابزار و مواد و همچنین بروز خلاقیت آنها در آینده می شود. در حالت کلی ساخت کاردستی در بین کودکان طرفداران زیادی دارد زیرا علاوه بر ایجاد سرگرمی، بچه ها از انجام آن لذت می برند. در زیر نمونه هایی از ساخت این و زیبا برای شما گردآوری کرده ایم تا ضمن یادگیری از تماشای آنها لذت ببرید.

کار دست ساز جالب با رول دستمال کاغذی

عروسک کاردستی با لوله دستمال کاغذی | کاردستی با لوله دستمال کاغذی آسان

وسیله دست ساز بامزه با رول دستمال کاغذی

ساخت کفشدوزک

کار دست ساز فانتزی با رول دستمال کاغذی

کار دست ساز با رول دستمال کاغذی جالب

کار دست ساز عروسکی با رول دستمال

وسیله دست ساز با استفاده از رول دستمال کاغذی

کار دست ساز جالب با رول دستمال کاغذی

ساخت گل با رول دستمال کاغذی

دکوری زیبا با رول دستمال کاغذی

ساخت جامدادی رومیزی با رول دستمال کاغذی

خلاقیت با رول دستمال کاغذی

کار دست ساز کودکانه زیبا با رول دستمال کاغذی

ایده هایی جدید برای کاردستی کودکانه با رول دستمال

کاردستی های کودکانه ضمن ایجاد سرگرمی، به منظور بالا بردن خلاقیت و نیز رشد ذهنی کودکان در آینده تاثیر زیادی دارند، حال همانطور که گفتیم برای ساختن انواع کاردستی می توان از وسایل ساده و به دردنخور که در اطرافتان وجود دارد، کار های دست ساز زیبا و خلاقانه ای بسازید، در ادامه تصاویر بالا از مجموعه کاردستی های کاربردی و تزئینی زیبا، تصاویر دیگری از ایده های خلاقانه برای ساخت کاردستی های متنوع از رول دستمال برای بچه ها گردآوری کرده ایم که امیدواریم ضمن لذت بردن از تماشای تصاویر بتوانید الگوی ساخت این کاردستی های زیبا را بدست آورید و در منزل بسازید.

با استفاده از رول دستمال کاغذی می توان کار های دست ساز خلاقانه و جذاب زیادی برای کودکان ساخت، ساخت اسباب بازی هایی مثل ماشین، هواپیما، ساخت جامدادی، ، جعبه کادویی نمونه هایی ازکار های دست ساز زیبا با استفاده از رول دستمال توالت می باشند که انجام این خلاقیت ها اصلا دشوار نیست و تنها با کمی دقت در تصاویر و داشتن ذوق و حوصله می توان کاردستی های مختلفی به وجود آورید، در اینجا دعوت می کنیم از انواع ایده های موجود برای ساخت کاردستی با رول دستمال توالت دیدن کنید.

در این مطلب نمونه هایی از کار دست ساز با استفاده از رول دستمال کاغذی جالب و زیبا که به آسانی و با استفاده از مواد دور ریز ساخته می شوند قرار داده ایم که امیدواریم ساخت آن را در منزل انجام دهید و لذت ببرید. در صورتی که تمایل دارید با دیگر کارهای دست ساز و نحوه ساخت هر یک آشنا شوید سری به بخش مجله آرگا بزنید.

منبع : تندیس ماشین تبریز

 

دکمه بازگشت به بالا