بین الملل

بحران های استقلال ادامه دارد؛ خطر «پسا حذف» بیخ گوش تیم ساپینتو!

اشتباهات مدیریتی کار مدافع عنوان قهرمانی را سخت‌تر کرد

بعد از حذف استقلال از آسیا حالا خطرات دیگری این تیم پر طرفدار را تهدید می‌کند.

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، ساپینتو که یک مربی حرفه‌ای و دنیا دیده است به شدت نگران شرایط روحی بازیکنان استقلال پس از ماجرای حذف از آسیا است. او می‌داند که وقتی تیمی نمی‌تواند وارد رقابت‌های بین المللی شود انگیزه بازیکنانش به شدت کاهش پیدا می‌کند.

استقلالی‌ها تا روز بازی با ذوب‌آهن همچنان کمی امیدوار بودند تا شاید معجزه‌ای رخ بدهد و تیمشان بتواند راهی لیگ قهرمانان آسیا شود، اما حالا به همان معجزه هم امیدوار نیستند و این مساله را می توان از مصاحبه ها و استوری ها آنها در فضای مجازی کاملا حس کرد،حالا آنها  باید با شرایط روحی روانی خاص خود را برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر، دربی تهران و البته جام حذفی آماده کنند.

خطر «پسا حذف» بیخ گوش تیم ساپینتو!

ساپینتو به همین دلیل در جمع بازیکنانش مدام حرف‌های تحریک کننده می‌زند و آن‌ها را به آینده امیدوار نگه می‌دارد. او در پستی که در اینستاگرام گذاشت هم به این نکته اشاره کرد که باید به همه دنیا نشان بدهیم استقلال کیست! مرد پرتغالی با این ادبیات سعی در تهییج شاگردانش دارد چرا که خوب می‌داند استقلال برای قهرمانی باید هر ۶ بازی باقیمانده و یا حداقل ۵ بازی را با برد پشت سر بگذارد.

در شرایط فعلی  شانس قهرمانی سپاهان بیشتر از استقلال و پرسپولیس است هر چند که تیم مورایس هم مقابل صنعت نفت آبادان چندان مقتدر نشان نداد. نکته دیگر این که بعد از ماجرای حذف از آسیا( که روی آن حرف و حدیث وجود دارد) همچنان خطر کسر امتیاز هم استقلال را تهدید می‌کند کافی است این تیم تا هفته‌های پایانی در کورس قهرمانی باشد و ناگهان خبر برسد که مثلاً ۵ امتیاز از آبی پوشان کم می‌شود. آن وقت دیگر جمع کردن استقلال کار مربیانی به مراتب بزرگتر از ساپینتو هم نیست. استقلال دیر یا زود با مدیر قبلی و یا مدیر جدید باید پول استراماچونی را بدهد و کلک این پرونده را بکند هرچند که در شرایط فعلی خطر دوران پسا حذف از آسیا استقلال را تهدید می‌کند و این بزرگ‌ترین نگرانی سرمربی پرتغالی این تیم است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا