بین الملل

بحرینی‌ها با تظاهرات ضد صهیونیستی به استقبال وزیر خارجه اسرائیل رفتند+فیلم

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین مخبران ، یار لاپید ، وزیر امور خارجه اسرائیل صبح امروز (30 سپتامبر) برای اولین سفر رسمی پس از توافق عادی سازی بین تل آویو و منامه وارد بحرین شد.

این سفر در حالی صورت می گیرد که مردم بحرین بارها مخالفت خود را با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی اعلام کرده اند.

به گزارش “عرب پست” ، تظاهرات مردمی با ورود وزیر امور خارجه اسرائیل در بحرین آغاز شد و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

بر اساس این گزارش ، معترضان لاستیک خودرو را در خارج از پایتخت بحرین به آتش کشیدند و کاربران به راه اندازی هشتگ اعتراض کردند. امروز مسیرهای فرودگاه بحرین شاهد استقرار گسترده نیروهای امنیتی بوده است.

رسانه های فلسطینی همچنین فیلم ها و تصاویری از تظاهرات مردم بحرین امروز منتشر کردند.

در سپتامبر 2020 ، بحرین با دخالت دولت وقت آمریکا به رهبری دونالد ترامپ ، یک توافق کلی با عنوان “معاهدات ابراهیمی” با رژیم اشغالگر قدس امضا کرد و رسماً روابط دیپلماتیک خود را با تل آویو برقرار کرد.

بحرینی های معترض پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

به همین منظور ، صفحه “شیخ عیسی قاسم” ، رهبر معنوی جنبش اسلامی و انقلاب بحرین ، آیت الله ، در توییتر به سفر منامه وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی پاسخ داد. [روابط] این یک جنگ سیاسی علیه مردم دولت بحرین با یک دشمن یونیست است که تهدید ، فقیر ، زندانی ، آواره ، تحقیر شده ، به حاشیه رانده شده و از حقوق محروم می شود. خدا به این مردم کمک کند. » (برای توضیحات بیشتر)

جنبش “راست” بحرین دیدار از لاپید منامه را حمله ای وحشتناک به احساسات بحرین و خیانت خوانده است.

البته کاربران بحرین مخالفت خود را با این موضوع در هشتگ های مختلف اعلام کرده اند.

یکی از کاربران به مصالحه نوشت که هر چقدر هم که برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تلاش کنید ، نمی توانید ملت ها را مجبور کنید که بگویند “ما با مشکل فلسطین هستیم و آن را ترک نخواهیم کرد”.

کاربر دیگری عکسی از ورود لاپید به جنایتکار یار لاپید در فرودگاه بین المللی بحرین ارسال کرد … روزی که بحرین زمین را پاک کرد و لانه ای برای دشمن در منامه ایجاد کرد.

انتهای پیام / ص


دکمه بازگشت به بالا