بین الملل

بدرقه کاروان راهیان نور دانشگاه آزاد اسلامی ایلام

به گزارش گروه استان های خبرگزاری آنا از ایلام، سرپرست نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی در ایلام، رئیس حوزه دانشجویی، رئیس حوزه دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در IRAMC، جمعی مسئولین و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی


بیشتر بخوانید:

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهرکاد به اردوی راهن نور اعزام می شوند


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اسلام در این مراسم گفت: گفتمان انقلاب اسلامی با فرهنگ ایثار و شهادت شکل گرفته است و باید با برپایی یک نظام عارفانه گام برداریم. مسیر و روش شهادت و ولایت.»

بهروز ناصری افزود: دانش آموزان باید آینده سازان ایران اسلامی و افسران جوان جنگ نرم باشند و بر سلاح تعهد و تخصص در عرصه های مختلف تکیه کنند.

وی گفت: راهیان نور قرارگاه فرصتی بی نظیر برای آشنایی بیشتر با رشادت ها، استقامت و شهادت شهدا و رزمندگان اسلام است. دکتر آزاد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طهرانچی همواره بر اردوهای جهادی و راهیان نور تاکید داشته و دانشجویان بسیجی باید از این فرصت ها برای کسب تجربیات علمی، عملی و معنوی استفاده کنند.

رئیس نهاد نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی در استان ایلام گفت: هر ملتی باید گذشته پرافتخار خود را مرور کند و ابعاد باشکوه تاریخ خود را برجسته کند، هر مردی یک خاطره مبارک، هر ملتی یک خاطره عمومی دارد. اگر این حافظه عمومی به درستی تقویت شود، در تصمیم گیری های عمومی مانند انتخابات با چالش کمتری مواجه خواهیم شد.

حجت الاسلام والمسلمین امیر هادی زاده افزود: ما وظیفه داریم حافظه عمومی خود را تقویت کنیم و رشادت جوانان ما در 8 سال پاسداشت مقدس یکی از این موارد است.

وی گفت: اگر با خودمان بررسی کنیم که چنین جوانانی داریم و تا دندان مسلح هستیم و توان مقابله با دشمن را داریم، امروز به جوانان خود اطمینان داریم که در جنگ ترکیبی جدید پیروز خواهیم شد.

هادی زاده گفت: حضور دانش آموزان در اردوی راهن نور موجب تقویت حافظه عمومی و نویدبخش جوانان امروزی است.

انتهای پیام/4062/

دکمه بازگشت به بالا