علمی و پزشکی

برای درمان و پیشگیری از فشار خون بالا چه حرکات ورزشی انجام دهیم؟

محققان مطالعه کرده اند که چگونه با ورزش می توان فشار خون را درمان یا پیشگیری کرد.

به گزارش مخبران ، چهار حمله قلبی به دلیل فشار خون بالا رخ می دهد. تا سال 2025 تخمین زده می شود که در حدود 60٪ از جمعیت جهان فشار خون بالا داشته باشند. اگرچه تصدیق شده است که ورزش فشار خون را کاهش می دهد ، اما تاکنون بدون توجه به سطح فشار خون و تمرکز بر میزان ورزش در هفته توصیه هایی ارائه شده است.

در این مطالعه ، تأثیر ورزش بر بیماران مبتلا به فشار خون بالا ، افراد با فشار خون بالا و افراد با فشار خون طبیعی مورد بررسی قرار گرفت.

محققان سوئیسی هدف از این توصیه ها را برای هر سه گروه کاهش فشار خون عنوان کردند. سرانجام ، با کاهش فشار خون ، می توانید خطر مرگ ناشی از حملات قلبی ، سکته های مغزی و بیماری های قلبی عروقی را کاهش دهید.

محققان گفتند ، برای افرادی كه فشار خون بالا دارند ، ورزش هوازی م mostثرترین روش است كه شامل فعالیت هایی مانند پیاده روی ، دویدن ، دوچرخه سواری یا شنا می شود. برای افرادی که فشار خون بالا از حد نرمال دارند ، آموزش مقاومت عملکردی در اولویت است. همچنین افرادی که فشار خون طبیعی دارند بیشتر از انجام تمرینات مقاومت ایزومتریک توصیه می شوند.

به گزارش مدیکال اکسپرس ، افرادی که چاق هستند در صورت ادامه چاقی فشار خون بالا دارند. همچنین افراد سالم با فشار خون بالا توسط والدین بیشتر در معرض خطر فشار خون بالا هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا