بررسی روانشناختی حادثه قتل یک کارگردان به دست پدرومادرش

بررسی روانشناختی حادثه قتل یک کارگردان به دست پدرومادرش

در حالی که قتل یک جرم بزرگ است ، اما برای نزدیکان شما نیز بسیار تکان دهنده و باورنکردنی است. بعد از اینکه سازندگان فیلم پدر و مادرشان را به قتل رساندند ، روانشناسان علل روانشناختی چنین اتفاقاتی را بررسی کرده اند.

در مصاحبه با سارا گلستانی مخبران برای این منظور ، وی گفت: “چنین رفتاری می تواند نشانه جنون باشد ، برای لحظه ای میزان عصبانیت و هیجان از نقطه جوش بالا رفته و کنترل خود را از دست می دهد.”

این روانشناس ادامه داد: “اما وقتی افراد خشم سرکوب شده کافی یا عزت نفس کافی در زندگی خود ندارند ، می توان دلایل جنون آمیزی را متوجه شد که از این موارد رنج می برند. آنها این را مدیون بستگان و جامعه خود هستند.

وی گفت: “وقتی این میزان عصبانیت افزایش یابد ، می تواند منجر به رفتار جنون آمیز شود.”

گلستانی گفت: با توجه به موارد قتل در كودكان ، می توان گفت كه این نشانه افسردگی ، اضطراب و اختلال خلقی ناشی از بیماری روانی است.

این روانشناس گفت: در چنین مواردی باید از رفتارهای فوری پرهیز کرد و به دنبال راه حل های جایگزین برای مسئله بود. در غیر این صورت ، اتفاق مشابهی که در مورد رفتار والدین کارگردانان فیلم با فرزندشان دیده ایم دور از ذهن نخواهد بود.

به گزارش مخبران ، جسد تحریف شده کارگردان فیلم “بابک خرمدین” روز گذشته در سطل آشغال شهر اکباتان پیدا شد و در جریان تحقیقات ، والدین این کارگردان به قتل اعتراف کردند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا