اقتصادی

بررسی روند اجرایی طرح‌های در دست اجرای منطقه ویژه اقتصادی بوشهر

مخبران / بوشهر روند اجرای پروژه های تولیدی ، آزمایشگاهی و سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با حضور هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشر گزارشی از توانمندی های آزمایشگاه شعبه لئون زیتون در مورد اجرای آزمایشگاه Quaid 19 و پیشرفت فیزیکی پروژه های تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر ارائه داد. این آزمایشگاه به منظور تأسیس آزمایشگاه Quaid 19 توسط لئون تأیید شد و این مسئولیت مهم اجتماعی نیاز به هماهنگی و هماهنگی کلیه دستگاههای ذیربط داشت.

در این بازدید مقرر شد آزمایشگاه شعبه Leon Olive در مورد تأسیس آزمایشگاه Quaid 19 از دانشگاه علوم پزشکی دستورالعمل دریافت کند و شرایط لازم برای تسهیل روند مرتبط اتخاذ شود.

همچنین با توجه به اینکه آزمایشگاه شعبه زیتون لیون دارای بیشترین مجوزها و استانداردهای لازم است ، از این خدمات آزمایشگاهی در منطقه در صنایع غذایی ، پزشکی و آبزی پروری استفاده می شود.

حسین نامور ، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر گفت: شرکت نگین لئون پارس در حال ساخت 3 میلیون هکتار سرمایه گذاری خارجی با سرمایه گذاری 1 میلیون دلاری خارجی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر: یک 3500 متر ریخته و 1.300 متر دفتر و خانه های داخلی و اقامتگاه در مرحله اول.

وی اظهار داشت: با سرمایه گذاری اولیه 500 میلیارد ریال با پروژه ساخت کاغذ دیواری ، فاز اول شرکت نگین لئون پارس ، 50 کارگر مستقیم استخدام می شوند که با برنامه های آماده می توان به 65 نفر افزایش یافت.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشر خاطرنشان می کند که شرکت ایران صنعت نوین دریک فن آوران از فاز دوم تولید سیلندر ، اثاثه یا لوازم داخلی ، پارچه دیواری و تولید لامپ بازدید کرده و متذکر شده است: تنها تولید کننده انواع درب اتوماتیک درب کرکره درب در کشور است که درها را تولید می کند.

نامور گفت: کارخانه تولیدی تولید گیربکس را در فاز اول و تولید موتور در فاز دوم آغاز کرده است.

مدیران عامل باید با سرمایه گذاران و کارآفرینان ارتباط برقرار کنند

سرپرست امور اقتصادی استاندار بوشهر از اقدامات منطقه ویژه اقتصادی بوشر و تلاش های آزمایشگاه شعبه لئون زیتون برای مقابله با فساد قدردانی کرد و گفت: سرمایه گذاران و کارآفرینان در بخش تولید مردم خوبی هستند. پشتیبانی ویژه ای وجود دارد.

سعید زرین فر تأکید کرد: هماهنگی و ارتباط همه مدیران شرکتهای اجرایی با سرمایه گذاران و کارآفرینان در بخش تولید از اهمیت و ضروری برخوردار است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا