استان ها

بررسی مشکلات زیست محیطی و ,وضعیت صنایع دورود

به گزارش مخبران لرستان، علی سالوروند ابتدا با فرماندار شهرستان دورود دیدار کرد. در این نشست مسائل و مشکلات زیست محیطی شهرستان دورود به ویژه در حوزه صنعت و محیط زیست طبیعی مورد بررسی قرار گرفت و بر گفت و گو برای رسیدگی هر چه سریعتر به مشکلات زیست محیطی شهرستان تاکید شد.

از کارخانه سیمان دوروود دیدن کنید
رئیس اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان، معاون اداره کل و رئیس محیط زیست شهرستان دورود از کارخانه سیمان دورود بازدید و بر وضعیت زیست محیطی این کارخانه تولیدی نظارت کردند. سالوروند در این بازدید از نزدیک در جریان عملکرد غبارگیرها و سامانه های پایش آنلاین در پایش و کاهش آلودگی قرار گرفت.

دیدار حضوری با اهالی شهر سینا دورود
علی سالاروند سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان، جعفری شهردار و پیامانی رئیس شورای اسلامی شهر دورود از شهر سینا بازدید و با اهالی این منطقه گفتگو و ارتباط برقرار کردند. مشکلات زندگی ساکنین

محل استقرار شرکت خودروسازی شهرستان دورود
موقعیت نامناسب خودروی شهرداری دورود و لزوم انتقال این مرکز به مکان جدید با رعایت مقررات زیست محیطی را در نظر بگیرید. با حضور رئیس اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان، سالاروند، شهردار، رئیس شورای شهر و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دورود و کارشناسان مربوطه محل جدیدی برای رسیدگی به این موضوع انجام شد. کشف و تصمیم گرفت. شهرداری دورود اقدامات اداری خود را تکمیل می کند. در اسرع وقت پیگیری کنید.

48

دکمه بازگشت به بالا