استان ها

بروز بیماری قلبی قلب در خوزستان غیرقابل پیش بینی است



وزارت فرهنگ کره بعد از ظهر دوشنبه اظهار داشت: از زمان شیوع کرونا ویروس در استان تاکنون 4 بیمار در بیمارستان الرضی بستری شده اند. در حال حاضر 4 بیمار در بیمارستان ما بستری هستند.

وی گفت: در حال حاضر اوج بیماری در وضعیت پایداری قرار دارد اما به دلیل عفونت و میزان انتقال بیماری در روزهای آینده قابل پیش بینی نیست.

مدیر بیمارستان الرضی اهواز گفت: از آوریل تاکنون این بیماری در استان خوزستان پایدار بوده است.

کره گفت که دو کارمند بیمارستان الرضی در الاحواز بیماری عروق ویروس کرونا قلبشان را تأیید کرده اند و سه نفر دیگر دارای علائمی بودند که اکنون در خانه در قرنطینه هستند.

وی اظهار داشت: وضعیت در کل کشور از نظر تجهیزات لازم یکسان است و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی برای تحقق این نیازها تمام تلاش خود را می کنند.

مدیر بیمارستان الاحواز الرضی به تعداد کارکنان بخش های مراقبت های جراحی این بیمارستان اشاره کرد و گفت: بیمارستان های خوزستان قبلاً از کمبود پرستاران رنج می بردند ، اما برخی از پرستاران از دیگر بیمارستان ها برای کمک به این بحران منتقل شدند. در نتیجه کمبود نیروی انسانی وجود ندارد.

یکی از پرستاران بخش عروق ویروس کرونا بیمارستان الرضی درباره ساعات کاری خود پس از شیوع ویروس عروق ویروس کرونا اظهار داشت: “زمان کار ما با زمان قبل از بحران عروق ویروس کرونا فرقی نکرد.”

“با در نظر گرفتن تعداد بیماران ، افراد نیز استراحت روزانه می کنند.”

48


تمامی محتوای منتشر شده در سایت طبق پرتال پیشرفته خبری، اقدام به انتشار مجدد محتوا می نماید، لذا مسوولیت نوشته های سایت بر عهده منابع اصلی بوده و سامانه آنلاین مخبران هیچ مسوولیتی در قبال انتشارات سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا