استان ها

برگزاری مهمانی بزرگ غدیر در بلوار ساحلی بندرعباس

وی بیان کرد: ثبت‌نام موکب‌های خدمتی برای اجرای برنامه‌های مختلف و ارائه خدمات به شرکت‌کنندگان در میهمانی غدیر انجام شده است و تاکنون حدود ۱۴۰ موکب برای اجرای این اقدام حسنه آمادگی خود را اعلام کرده‌اند.

دبیر ستاد مردمی مهمانی غدیر در هرمزگان اظهار کرد: امسال باتوجه به استقبال پرشوری که سال گذشته از میهمانی بزرگ غدیر در بندرعباس انجام شد، تدارک ویژه‌تری اندیشده شده و تلاش داریم که بتوانیم میهمانی غدیر را به شکل منسجم‌تر و منظم‌تری برگزار کنیم.

ارجمند یادآور شد: برنامه مهمانی غدیر مردمی بوده و تمام خدمات برعهده گروه‌های مردمی است اما دستگاه‌های اجرایی مانند شهرداری نیز در تامین زیرساخت موکب‌ها مشارکت دارد.

وی تاکید کرد: برای مهمانی غدیر امسال ۲ جایگاه ویژه اجرای برنامه و اجتماع مردمی تعبیه شده است و بخش‌های از برنامه نیز طبق هماهنگی‌های انجام شده از صدا و سیمای مرکز خلیج‌فارس و در ارتباطاتی مستقیم از رسانه ملی پخش خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان نیز پیش از این با اشاره به اینکه تاکنون ۱۴۰ موکب برای اجرای میهمانی غدیر اعلام آمادگی کرده‌اند، گفت: امسال علاوه بر شهر بندرعباس در شهرستان‌های حاجی‌آباد، رودان، جزیره قشم، بشاگرد، بندرلنگه و میناب نیز این آیین مردمی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین حقانی اظهار کرد: نخستین مهمانی غدیر در سال گذشته در سطح استان هرمزگان با حضور و مشارکت ۱۳۵ موکب برگزار شد که مورد استقبال خوب مردم واقع شد.

وی بیان کرد: در طول مسیر مهمانی غدیر در بلوار ساحلی بندرعباس، موکب‌های کودک و نوجوان، بازی و سرگرمی، سرود، مشاوره و پزشکی، پذیرایی و خدماتی، قرآنی، فرهنگی، ورزشی، هنری و جهادی جانمایی می‌شود.

46

دکمه بازگشت به بالا