اقتصادی

برگزاری نخستین فن‌بازار تخصصی پوشاک بانوان در مازندران

مخبران/مازندران رئیس جهاد دانشگاهی مازندران از برگزاری نخستین بازار ویژه فناوری نساجی با حضور فعالان و مبتکران نساجی مازندران در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی نیوران ساری عصر دوشنبه 7 آذرماه خبر داد.

به گزارش مخبران، مهندس محمدرضا شفیان درباره برگزاری اولین بازار مداحان ویژه بانوان مازندران گفت: اولین جشنواره ویژه بازار فروش مداحان پوشاک بانوان مازندران عصر دوشنبه 7 آذرماه با حضور مسئولان استانی افتتاح شد و تا کنون ادامه دارد. . در 2 ژانویه 1401 در محل نمایشگاه بین المللی نیوران.

وی با بیان اینکه این جشنواره از ساعت 16 تا 22 و با مشارکت حوزه پوشاک بانوان برگزار می شود، گفت: تاکنون بیش از 35 نفر فعال در حوزه طراحی در حوزه پوشاک مازندران از جمله بازرگانی هستند. خصوصی و اجتماعی در این جشنواره هواداران لباس که همزمان با نمایشگاه چله شو برگزار می شود شرکت کرده اند که ثبت نام کرده اند و از فردا در محل نمایشگاه مستقر خواهند شد.

اختراعات خیاطان استان در زمینه پوشاک زنانه در این فن بازار به نمایش گذاشته شده و تاکنون آثاری در زمینه مسابقات طراحی به این وزارتخانه ارسال شده است، وی گفت: مدیران، تولیدکنندگان پوشاک زنانه، مدیرانی از پوشاک. اتحادیه در استان و فروشگاه، از ادارات، نهادها و سازمان ها دعوت می کنیم برای استفاده از این پتانسیل از این جشنواره بازدید کنند.

وی گفت: این جشنواره با حمایت اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با هدف ایجاد شبکه کسب و کارهای مرتبط با پوشاک، شناسایی رانندگان مرتبط با زنجیره ارزش پوشاک، ارتباط با رانندگان ملی و صاحبان برند برای ایجاد فناوری برگزار می شود. و توسعه این صنعت در استان بازاریابی صاحبان مشاغل کوچک و خانگی و توانمندسازی تجارت و بازارسازی بر اساس توانمندی های منطقه ای، ملی و بین المللی، استانداردها و استانداردهای جهانی و توسعه صنایع خلاق و نوآوری در بخش نساجی.

رئیس جهاد دانشگاهی مازندران، ترویج طراحی و ارزش‌های بومی و ملی در هویت و لباس جامعه ایرانی، استفاده و اشاعه نمادها، نشان‌ها و عناصر هویتی اسلامی و ایرانی در حوزه مد، لباس و سبک زندگی، ترغیب و ترغیب تشویق کارگران طراحی و دوخت لباس به ارائه محصولات لوکس به صنعت پوشاک از دیگر اهداف جشنواره نوآوری و الگوبرداری از نوآوری در رویدادهای توسعه و تجاری سازی است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا