علمی و پزشکی

بستری ۷۶۷ بیمار کرونایی در تهران/ درخواست استمرار محدودیت‌‌ها

نیوز’نیوزنیوز:

دکتر علیرضا جولی ، فرمانده قرارگاه كرونا تهران در مورد آمار جدیدی كه در مورد بستری بیماران مبتلا به بیماری انسداد قلبی در تهران وجود دارد ، گفت: در 24 ساعت گذشته 767 نفر در بیمارستان های استان تهران بستری شده اند كه از این تعداد 154 بیمار به بخش های ویژه و 672 نفر تعداد ترخیص ما هستند. بیماران از طریق مرخص شده اند.

وی اظهار داشت: وقتی میزان ترخیص از بیمارستان افزایش یابد وضعیت مطلوب تری داریم. 9/3٪ از مددجویان مراقبت های بهداشتی نیاز به بستری داشتند که تعداد قابل توجهی است و نشان می دهد بیماران سرپایی بیش از گذشته به تختخواب نیاز دارند.

درخواست ادامه بستری / محدودیت 767 بیمار کرونر در تهران

علی طلی گفت: “بیمارانی که امروز به بیمارستان های ما مراجعه می کنند از قبل بدتر هستند.” “مردم از رفتن به بیمارستان می ترسند. مردم را در خانه نگه می دارد و وقتی وخیم تر می شوند به بیمارستان می روند ، بنابراین این الگوی مشتری ما است.” این به معنای بدتر شدن است.

وی خاطرنشان کرد: در هفته های اخیر لیستی از مراکز جامع سلامت منتشر شده است که بیشتر مربوط به بیمارانی است که علائم و شدت کمتری دارند. با اشاره به؛ این بیمارستان یکی از جدی ترین مراکز انتقال بیماری است و طی 10 روز گذشته ، تعدادی از بیمارانی که به بیمارستان سفر می کنند ، شاهد بیماری شریان ویروس کرونا هستند. مراجعه به بیماران ضروری نیست.

وی اظهار داشت: پس از اتمام پروژه ، ما در حال طراحی تریاژ و لایه جداگانه هستیم تا دسترسی ، انتقال و بستری شدن بیماران کرونری را از سایر بیماران متمایز کنیم.

فرمانده قرارگاه کورنا در تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا مجازات هایی در تهران اعمال می شود یا خیر ، اظهار داشت: پیشنهاد ما ادامه تحریم ها است ؛ وضعیت ما بهتر از هفته گذشته نیست.

وی تصریح کرد: به افرادی که در دفاتر یا گروه های پرخطر چرخش می کنند ، نباید مرخصی با حقوق دریافت کنند بلکه باید به عنوان مرخصی بیمار تحت درمان قرار گیرند.

دکمه بازگشت به بالا