بنیاد مستضعفان ۳ ماه اجاره را به مستأجران بخشید

مس

مخبران / تهران بنیاد مستضعفین با اشاره به اقدامات آژانس گفت:

به گزارش مخبران ، پرویز فتاح عصر شنبه در نشست مشترک با فرماندار و مسئولان ورامین برای هماهنگی ارائه کمک های وفادار به مردم این شهر ، اظهار داشت: امروز کشور با شرایط جدی روبرو است و وضعیت معیشت مردم در معرض خطر است.

وی گفت: “هنگامی که مسئولیت را پذیرفتیم ، باید از شعار دادن خودداری کنیم و انتظارات افراد شاغل جهادی را به بهترین شکل ممکن برآورده کنیم.”

فتاح گفت: “راه حل اساسی برای حل مشکلات و مشکلات جامعه نیاز به تصمیمات سیستمیک دارد. هماهنگی بین رهبران دولت و نظام برای رفع مشکلات باید در چارچوب قانون تعریف شود. حضور ارگان هایی مانند بنیاد خشونت به معنای این نیست که دولت باید مداخله کند یا وظایف خود را انجام دهد ، بلکه به مردم و مشارکت آنها اطمینان می دهد.

وی گفت: کمک به مردم در قالب تسلیت باید به قانون و نظم تبدیل شود و اطمینان حاصل شود که مردم در همه سطوح فکر می کنند.

بنیاد عقب مانده با اشاره به اقدامات آژانس در زمان شیوع تاج ویروس گفت: “علی رغم همه محدودیت ها ، این بنیاد برای افرادی که دارای کروناویروس و 600000 شیوع در همه سطوح هستند مخفف است.” بسته های غذایی و 700000 افطار ساده در مناطق مختلف کشور توزیع شده است.

فتاح افزود: علاوه بر سپردن اجاره مسکونی ، بنیاد عقب مانده در مناطق مختلف کشور 230 میلیارد تومان توزیع کرده و سه ماه اجاره به مستاجر خود پرداخت کرده است.

وی گفت: “حمایت وفادار بنیاد از محرومان به پایان نرسید و براساس تصمیمات گرفته شده در مقر مووات در سه مرحله دیگر از جمله دهه ولایت ، دهه اول محرم و دهه آخر ماه صفر توزیع می شود.”
فتاح گفت: “از همه افراد آسیب پذیر اعم از جمع آوری زباله ها ، خزنده داران ، قایقرانان ، ناشران و فعالان در صومعه ها غفلت شده است ، به جز کمک های متمرکز که بنیاد شیطان به بهزیستی ، کمیته امداد ، زندانها و سایر سازمان های حمایتی ارائه داده است.” او همچنین از این پشتیبانی لذت برد.

کمک بنیاد به وزارت بهداشت در تهیه الکل ، ماسک ، ضد عفونی کننده و آمبولانس اطلاع داده شد و گفت: دو سازمان پشتیبانی کمیته امداد و بهزیستی باید از سازمانهای دیگر جدا باشند و در این مرحله همه مردم از حمایت بنیاد بهره مند می شوند و هیچ یک از این افراد نباید بسته های حمایتی داشته باشند.

رئیس بنیاد محاصره شده گفت: “علاوه بر این ، سپاه ورمین 20،000 بسته حمایتی دارد و همه افرادی که توسط سپاه معرفی شده اند ، حتی میهمانان افغانستان از این بسته ها لذت می برند.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا