استان هامطالب برتر

بهترین تفریحات جنگ شبانه کیش

بین بهترین تفریحات کیش، جنگ شبانه کیش به عنوان یک تجربه متنوع و سرگرم‌کننده برای گردشگران معرفی می‌شود. جنگ کیش یک نمایش کمدی موزیکال با اجراهای زنده است و همراه با عناصری چون دنس، پارکور، بیت باکس، مسابقات و اجراهای متنوع دیگر ارائه می‌شود. افراد بسیاری از گردشگران کیش از جنگ شبانه کیش تجربه لذت می‌برند و برای برخی از آن‌ها، انتخاب بهترین جنگ شبانه کیش می‌تواند به دلیل سلیقه‌های شخصی و تجربیات گذشته متفاوت باشد.

در این مقاله، ما به بررسی بهترین جنگ شبانه کیش از نظر مردم خواهیم پرداخت. البته باید توجه داشت که انتخاب بهترین جنگ شبانه کیش کاملاً به سلیقه هر فرد و تجربیات قبلی او بستگی دارد و ممکن است نتایج نظرسنجی متنوعی را نشان دهد. به عنوان نمونه، ممکن است جنگ شبانه پازل شو کیش (اکبر اقبالی) به عنوان یکی از محبوب‌ترین جنگ‌های شبانه مطرح شود، اما این نظرسنجی نتایج مختلفی بر اساس نظرات مختلف افراد به دست آورد.

تفریح در شب کیش | تفریحات شبانه کیش

بهترین جنگ شبانه کیش

جنگ شبانه ستارگان رنگارنگ کیش

جنگ شبانه “ستارگان رنگارنگ کیش”، که هر شب در سالن مجلل ساختمان کشتی ایرانی با اجرای نیما ساحلی و حضور هنرمند معروف در زمینه کمدی و استاد تقلید صدا آقای حسین حیدری برگزار می‌شود، یکی از جنگ‌های معروف در جزیره کیش است. این جنگ، احتمالاً تصاویر و تبلیغات آن را در گوشه و کنار کیش دیده‌اید. از سال‌های گذشته، آقای اکبر اقبالی در این جنگ شبانه کیش اجرا داشته و اکنون در جنگ پازل شو فعالیت می‌کنند.این جنگ “ستارگان رنگارنگ کیش” با تهیه‌کنندگی محسن اخوان و با حمایت از کشتی اوستا، نوید دریا و آرتمیس پلاس در جزیره کیش راه‌اندازی شده است. این جنگ در مدت کوتاهی از سال 1394 تاکنون توانسته است رضایت بسیاری از مخاطبان را جلب کند و به یکی از برنامه‌های ثابت تفریحات شبانه کیش تبدیل شود.

جنگ شبانه پازل شو کیش (اکبر اقبالی) | بهترین جنگ شبانه کیش

جنگ پازل شو کیش، با حضور هنرمندان برجسته مانند اکبر اقبالی و آرش شاهوران، یکی از برترین و پرطرفدارترین جنگ‌های شبانه در جزیره کیش به حساب می‌آید. جنگ شبانه کیش با تاریخچه‌ای از شهرت در جزیره کیش، به ویژه در دوران جنگ هتل ارم، معروف است. تحت تهیه‌کنندگی آرتین شاهوران و عسل افشاری، این جنگ شبانه کیش هر شب در کنسرت هال پارک دلفین‌ها به روی صحنه می‌رود و تبدیل به یکی از رویدادهای پرطرفدار جزیره کیش شده است.

در این جنگ شبانه، هنرمندان متعددی با اجراهای شگفت‌انگیز به تماشاگران خود لذت می‌دهند. اجزایی چون لیزر شو، سیلور من، بلک لایت شو، بیت باکس، برک دنس، هیپ هاپ دنس، الوایر شو، حلقه (سیرویل)، ربات انیمیشن شو و ویژوال ال ای دی در این جنگ شبانه کیش اجرا می‌شوند، که برای تماشاگران تجربه‌ای شگفت‌انگیز و تفریحی فراهم می‌کنند.

جنگ شبانه دینامیت شو کیش

“جنگ دینامیت شو کیش” یکی از موفق‌ترین و پرطرفدارترین جنگ‌های شبانه در جزیره کیش محسوب می‌شود. این جنگ شبانه کیش با اجرای منحصر به فرد و بی‌نظیر میلاد صالح‌پور، هر شب در کنسرت هال VIP بولینگ مریم برگزار می‌شود. جذابیت بی‌پایان و محبوبیت این جنگ به حدی است که بسیاری از مسافران و گردشگران به تماشای این برنامه برای چندمین بار می‌نشینند. آیتم‌های هیجان‌انگیزی مانند “دینامیت پاور” و “میلاد روزخش بریک دنس” جزو اجراهای این برنامه هستند که تماشاگران را شگفت‌زده می‌کنند.

جنگ شبانه پلاس شو کیش

“جنگ شبانه پلاس شو کیش” با تهیه‌کنندگی آقای علی برجی و اجرای هنرمندانی چون مصطفی رامشی و امید رجبی، هر شب در آمفی‌تئاتر هتل کیش اجرا می‌شود و به عنوان یکی از کمیک‌ترین جنگ‌های شبانه کیش شناخته می‌شود. آقای علی برجی به عنوان خواننده‌شوی پلاس شو در این برنامه شرکت دارند و جنگ شبانه پلاس شو کیش با فضای اجرای امروزی‌تر از سایر جنگ‌ها طراحی شده است.

جنگ شبانه آراکاتاشو کیش

“جنگ شبانه آراکاتا شو کیش” به عنوان جدیدترین جنگ شبانه در جزیره کیش در پس از نوروز 1402 افتتاح شده است. در این جنگ، حسام ناصری به عنوان شومن و مجری، میثم باقری به عنوان کمدین و میلاد روزخش به عنوان پرفورمنس حضور دارند. یکی از ویژگی‌های ویژه این جنگ شبانه کیش استفاده کمتر از شوخی‌های رکیک و زننده در مقایسه با سایر جنگ‌های شبانه کیش است، که از این لحاظ به عنوان یکی از جنگ‌های خانوادگی‌تر در جزیره کیش شناخته می‌شود.

جنگ شبانه ایرانیا کیش

“جنگ شبانه ایرانیا کیش” به عنوان قدیمی‌ترین جنگ شبانه در جزیره کیش با هنرمندی و تهیه‌کنندگی حمید خندان (خواننده سابق صدا و سیما) شناخته می‌شود. این جنگ شبانه از سال 1377 در جزیره کیش برگزار می‌شود و اگر به دنبال کنسرت و جنگ در کیش بصورت همزمان هستید، پیشنهاد می‌شود که به جنگ ایرانیا کیش بروید. در این جنگ شبانه کیش، فضای یک کنسرت کامل و تجربه‌ای زنده از موسیقی با بند کامل ارائه می‌شود که توسط حمید خندان اجرا می‌شود.

جنگ شبانه ارم شو کیش

“جنگ ارم شو کیش” که هر شب در آمفی‌تئاتر هتل ارم کیش برگزار می‌شود، با حضور هنرمندانی همچون احسان استیجابی، مجید ترکمانه (کمدین محبوب عصر جدید)، حامد و حمید دنسر و دیگر هنرمندان به کارگردانی افشین شاهوران به عنوان یکی از پرستاره‌ترین جنگ‌های شبانه کیش شناخته می‌شود. بر اساس نظرسنجی و رتبه‌بندی سامانه کیش تفریحات، “جنگ ارم شو کیش” به همراه “جنگ بابک شو” و “جنگ ایرانیا” رتبه سوم در بین جنگ‌های شبانه کیش را همزمان به اشتراک می‌گذارند.

جنگ شبانه بابک شو کیش

“جنگ بابک شو” به کارگردانی و تهیه‌کنندگی بابک برجسته، هر شب در آمفی‌تئاتر هتل 5 ستاره شایان برگزار می‌شود. بابک برجسته که بازیگر سابق صدا و سیما است، در این برنامه نقش اصلی دارد. صابر شیخ‌الاسلامی، معروف به “مرد هزارچهره”، کمدین و بازیگری است که با گریم‌های مختلف در برنامه “بابک شو” شاخص‌ترین نقش‌هایش را ایفا می‌کند. مسترفان نیز به عنوان کمدین و شومن اصلی در این جنگ حضور دارد.

جنگ شبانه پلاک خنده کیش VIP

“جنگ پلاک خنده کیش” به عنوان جدیدترین جنگ شبانه در جزیره کیش، هر شب در محل آمفی‌تئاتر قصر هیجان برگزار می‌شود. اخیراً نام این آمفی‌تئاتر به “آمفی‌تئاتر پلاک خنده” تغییر یافته است. در این جنگ جدید، هادی رباطی به عنوان مجری و شومن و میثم باغبانی به عنوان کمدین اجرا دارند. این برنامه شامل تئاتر کمدی، حرکات آکروباتیک با حلقه، موسیقی توسط Dj، شعبده‌بازی، استنداپ کمدی، مسابقه و موزیک زنده است.

بهترین جنگ های شبانه در جزیره کیش

جنگ های شبانه کیش بسیار متعدد و متنوع هستند و در سالهای اخیر نیز بواسطه استقبال مردم از این جزیره و البته پخش کلیپ های مختلف از این برنامه های شاد در فضای مجازی، بر تعداد آنها اضافه شده است. در این بخش لیست برترین جنگ های شبانه کیش آورده شده اند:

۱جنگ پازل شو کیش

یکی از معروف ترین برنامه ها و شوهای جنگ های شبانه در کیش است که تقریبا از سال ۹۱ بصورت مداوم در این جزیره در حال فعالیت می باشد. این شو یا برنامه هنری تلفیقی از استندآپ کمدی، موسیقی و اجراهای ورزشی هیجان انگیز است که در سطح برنامه ها و اجراهای روز دنیا می باشد. بخش های اصلی جنگ پازل شو جزیره کیش شامل اجرای استند آپ کمدى، بیت باکس، موسیقى زنده، بِرِیک دنس و پارکور، حلقه، لیزر من و الوایر شو، ویژوال LED، ربات انیمیشن، بخش فان و سرگرمی تلنت شو (استعدادیابی) و یوتیوب کمدی هستند که می تواند طیف گسترده ای از مخاطبین با سنین مختلف را سرگرم کند.

نکته جالب توجه در مورد این گروه اینستکه اعضای گروه پازل شو در اولین سری برنامه عصر جدید (انتهای سال ۹۷ و ابتدای سال ۹۸) حضور داشتند و با اجراهای جذابی که داشتند توانستند نظر خیلی از مردم را به خود جلب کنند. این اجرا ها و حضور در این برنامه موجب شد که شهرت این گروه خوش ذوق علاوه بر جزیره کیش، به سراسر ایران برسد. جنگ پازل شو هر شب از ساعت ۱۲ شب تا ۳ بامداد در جزیره زیبای کیش اجرا می گردد.

اکبر اقبالی (که بواسطه حضور متمادی در تئاتر و کسب عنوان دکترای افتخاری با پسوند دکتر در برنامه ها معرفی می شود) از مهر ماه ۱۴۰۰ به گروه پازل شو اضافه شد. او در ابتدای فعالیتش در جزیره کیش، در جنگ پازل شو فعالیت داشت و بعد از چند سال از این گروه جدا و تهیه کننده و بازیگر اصلی جنگ ستارگان رنگارنگ کیش شد. او که علاوه بر بازیگری و ذوق کمدی بینظیرش، ورزشکار حرفه ای هم است در اکثر بخش های اجرای برنامه (اعم از تئاتر کمدی تا حرکات آکروباتیک) حضور بسیار فعالی دارد.

۲جنگ شب طلایی کیش

شب طلایی کیش یکی دیگر از جدیدترین جنگ های شبانه کیش است. این جنگ شامل اجرای زنده نمایش کمدی به همراه موسیقی زنده و هیجان انگیز است. بخش های اصلی این برنامه شامل نمایش کمدی، استندآپ کمدی، لیزر شو، مرد طلایی (گلد من)، دی جی، کنسرت زنده موسیقی، تک نوازی دف و ویولن و واندرلند شو می باشند که می تواند افراد با سنین مختلف را برای چند ساعت سرگرم و راضی کند.

۳جنگ ستارگان رنگارنگ کیش

ستارگان رنگارنگ کیش یکی دیگر از شادترین و پرطرفدارترین جنگ های شبانه کیش است. بخش های اصلی جنگ ستارگان رنگارنگ جزیره کیش شامل اجرای استند آپ کمدى، حرکات آکروباتیک، بیت باکس، تئاتر کمدی، تقلید صدا، لیزر شو، اجرا در تاریخی با لباس های براق (بلک لایت شو)، مسابقه و … هستند که می تواند طیف گسترده ای از مخاطبین با سنین مختلف را سرگرم کند.

شهرت اصلی جنگ ستارگان کیش مدیون حضور کمدین مطرح آقای “اکبر اقبالی“  بود که از مرداد ماه ۱۴۰۰ از این گروه جدا شد. نیما ساحلی (پارتنر اکبر اقبالی)، حسین حیدری (از معروفترین تقلید کننده های صدا در جزیره کیش) و امیر عبدالله (سفیدپوش خلیج فارس) افرادی هستند که در این جنگ های شبانه کیش، حضور دارند.

۴جنگ دینامیت شو کیش

دینامیت شو یکی دیگر از جنگ های شبانه کیش است. این شو یا برنامه هنری شامل اجرای زنده نمایش کمدی به همراه موسیقی است که با حال و هوایی بسیار مفرح و هیجان انگیز اجرا می گردد. از اصلی ترین ویژگی های این شوی شبانه اینستکه اجرا های متفاوت و سرگرم کننده ای در آن اجرا می گردد که می تواند افراد سنین مختلف را به نوعی تا آخر برنامه با خود همراه کند. از جذاب ترین و پرطرفدارترین بخش های برنامه دینامیت شو، اجرای میلاد صالح پور (معروف به آقای گلابی) است که با بیان موضوعات روزانه در قالب طنز، دقایقی سراسر خنده را برای میهمانان رقم خواهد زد. جنگ شبانه دینامیت شو هر شب از ساعت ۱۲ شب تا ۳ بامداد در جزیره زیبای کیش اجرا می گردد.

 

دکمه بازگشت به بالا