بین المللمطالب برتر

بهترین سایت های تولید محتوا در ایران

از جمله مهمترین مواردی که می تواند به ارتقا و رشد یک سایت کمک کند تولید محتوای با کیفیت است. زمانی که تولید محتوا بر اساس اصول و قواعد منسجمی که گوگل تعریف کرده صورت بگیرد یک سایت به آسانی می تواند خود را در رتبه های برتر گوگل قرار دهد. اما تولید محتوا کار هرکسی نیست و باید برای این که محتوایی جذاب و منحصر به فرد داشته باشید از افراد و مجموعه هایی که در این زمینه تجربه کافی دارند، استفاده کنید. بهترین سایت های تولید محتوا در ایران مجموعه هایی هستند که در ادامه آنها را به شما معرفی خواهیم کرد؛ پس تا پایان همراه ما باشید.

 

آموزش رایگان تولید محتوا | اموزش سئو

 کاروکانتنت

مجموعه کارو کانتنت از سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه با تیم فعال و شناخته شده ای که در حوزه تولید محتوا دارد، بهترین محتوا را می تواند به شما ارائه کند. تحویل به موقع پروژه ها و هزینه های کاملا مقرون به صرفه از مهمترین ویژگی هایی است که می توانیم برای مجموعه کاروکانتنت بیان کنیم. موفقیت کسب و کار شما از مهمترین اهدافی است که مجموعه کارو کانتنت برای آن تلاش می کند. این تیم با بهره گیری از جدیدترین متدهای دیجیتال مارکتینگ می تواند به عنوان گزینه ای بسیار خوب برای پیشرفت و توسعه سایت شما در نظر گرفته شود.

این مجموعه که متشکل از صدها نویسنده است می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین محتوا را به دست شما برساند. شما می توانید حتی برای سفارش پادکست هم روی این مجموعه حساب باز کنید. کارو کانتنت بهترین گویندگان را گرد هم آورده تا پادکست هایی با کیفیت به شما ارائه گردد. آموزش رایگان تولید محتوا، بررسی و تحقیق کلمات کلیدی، رپورتاژ آگهی، لندینگ پیج، توضیح محصول و…. از مواردی است که شما می توانید با کمک سایت کارو کانتنت آنها را انجام دهید.

آموزش رایگان تولید محتوا | اموزش سئو

کارلنسر

کارلنسر را باید از پلتفرم هایی بدانیم که شما می توانید با کمک اشخاصی که به صورت دورکار در این مجموعه مشغول فعالیت هستند و اطلاعات خود را به ثبت رسانده اند محتواهای باکیفیتی را تحویل بگیرید. ویراستاری، تایپ، دیجیتال مارکتینگ، تبلیغات و بازاریابی، گویندگی، ورود اطلاعات، تولید محتوای شبکه های اجتماعی و…. برخی از خدماتی است که در پلتفرم کارلنسر به مشتریان ارائه می شود. این مجموعه تاکنون توانسته موفقیت های خوبی در حیطه دورکاری را به دست آورد. اشخاصی که در کارلنسر فعالیت می کنند از هر نقطه ای در ایران مشغول به فعالیت بوده و هیچ محدودیت مکانی و زمانی برای آنها وجود ندارد. کارآفرینان می توانند با متخصصینی که در حوزه کاری آنها مشغول به فعالیت هستند اقدام به همکاری در انجام پروژه کنند و با قیمت مناسب و کیفیت خوب کار را تحویل بگیرند.

ترجمیک

سایت ترجمیک را باید یکی از پلتفرم های جامعی بدانیم که در حیطه ترجمه، تولید محتوا ویراستاری و… فعالیت دارد. هسته مرکزی این سایت دانشجویان دانشگاه تهران و دانشگاه صنعتی شریف بوده و در مرکز رشد فناوری های پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف مستقر هستند. این وبسایت خدمات مختلفی همچون مقاله، ترجمه رسمی مدارک، ترجمه تخصصی متون مختلف و… را انجام می دهد. شما می توانید محتوای مورد نظر خود را به چند زبان مختلف با کمک این سایت ترجمه کنید. ترجمیک نویسندگان فراوانی دارد و می توانند در حیطه تولید محتوا به صورت ترجمه و تالیفی به شما کمک کنند.

نوین

سایت نوین از دیگر بهترین مجموعه ها برای تولید محتوا به شمار می رود که تدوین استراتژی محتوا، تحقیق کلمات کلیدی، تبلیغات در گوگل، تضمین اصالت متن، سئو و بهینه سازی سایت، تبلیغات ایمیلی تنها برخی از خدماتی است که سایت نوین به مشتریان ارائه خواهد کرد. محتواهایی که در این سایت تولید می شوند همگی کیفیت خوبی دارند و می توانید با خیال راحت کار خود را با آنها بسپارید. از نقاط قوتی که می توانیم برای این سایت بیان کنیم وبلاگی است که دارند. جذاب بودن مقالاتی که این سایت دارد در همان لحظات ابتدایی می تواند توجه هر کاربری را به خود جلب کند؛ بنابراین در مقالاتی که به شما ارائه می کنند این موارد را رعایت کرده و کاری با کیفیت در اختیار خواهید داشت.

 

فرامحتوا

از جمله آژانس های تخصصی که می توانید برای تولید محتوا و خدماتی همچون مشاوره محتوا، شخصیت برند، نقشه راه محتوا و… روی آن حساب کنید سایت فرا محتوا است. تمرکزی که این سایت دارد روی تدوین استراتژی محتوا بوده و محتوایی با کیفیت را به دست مشتری می رسانند. شاید بتوانیم از جمله دلایلی که فرا محتوا را در میان سایت های برتر تولید محتوای ایران قرار داده بدانیم این است که به مخاطب خود توجه خاصی دارد و براساس مواردی که کارفرما از آنها می خواهد کار را تحویل می دهند. الگوریتم های جدید گوگل به مخاطب و تعاملی که با محتوا ایجاد می کند توجه دارند و سایت فرامحتوا به خوبی توانسته این موضوع را شناسایی کند؛ بنابراین برای سفارش تولید محتوا متنی می توانید با مجموعه فرامحتوا ارتباط برقرار کنید تا در این زمینه به شما کمک کنند.

الو کانتنت

کیفیت، تحویل به موقع و قیمت ارزان را باید سه شاخصه اصلی سایت الوکانتنت بدانیم. الوکانتنت مجموعه ای پویا بوده که توانسته نظر مشتریان و مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند. این سایت در زمینه تولید محتوای صوتی، تولید محتوای متنی، تولید محتوای شبکه های اجتماعی و… فعال است. طراحی گرافیکی که سایت الوکانتنت دارد، جذابیت بصری خاصی داشته و یکی از مواردی است که توانسته این سایت را نسبت به دیگر سایت هایی که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارند، متمایز کند.

ویکی محتوا

در سال ۱۳۹۳ شرکت ویکی محتوا به عنوان یکی از شرکت های تخصصی تامین محتوا راه اندازی شد. این مجموعه با بررسی بازار هدف و رقبا می تواند به شما کمک کند تا در دنیای دیجیتال حرف اول را بزنید. ویکی محتوا بر این عقیده است که اولین گام برای این که بتوانید بازار هدف را در دست بگیرید، داشتن وب سایتی استاندارد و طراحی جذاب است. کارشناسان این سایت در حوزه های مختلفی همچون استراتژی تولید محتوا، تولید محتوای ویدیویی، تولید محتوای شبکه های اجتماعی، افزایش ورودی از گوگل، تولید محتوا برای نشریات و مجلات، تولید محتوای صوتی یا پادکست و… خدمات خوبی را می توانند به شما ارائه کنند. تامین محتوای همایش ها و برآورد کامل از دستاوردهای هر همایش توانسته جزوه خدمات منحصر به فرد ویکی محتوا محسوب شود.

فارس محتوا

شرکت فارس محتوا از سال ۱۳۹۷ مشغول فعالیت شد و با استراتژی های خاصی که دارد می تواند محتوایی با کیفیت را به کاربر ارائه کند. قیمت هایی که برای کار خود در نظر گرفته مقرون به صرفه است و میزان رضایت کاربران، رعایت علائم نگارشی و دستوری، تولید محتوای متنی با کیفیت مواردی هستند که فارس محتوا روی آنها تمرکز دارد. پشتیبانی قوی و ارائه مشاوره های رایگان را باید از خدمات خوب این سایت بدانیم. اگر مایل هستید نمونه کار این سایت را مشاهده کنید، می توانید به آن ها برای تست حدود چهارصد کلمه سفارش دهید و به صورت کاملا رایگان آن را دریافت کنید. مشاوره هایی که فارس محتوا به شما ارائه می کند در زمینه بهینه سازی و سئو محتوا، بازاریابی محتوا، استراتژی تولید محتوا، استفاده از پلاگین ها و ابزارهای تولید محتوا است.

کپی فای

سایت کپی فای یکی از جمله قدرتمندترین سایت ها برای تولید محتوا به شمار می رود و بیشترین خدماتی که به مشتریان ارائه می کند تولید محتوای بهینه است. معمولاً خدماتی که ارائه می دهد را با توجه به دسته بندی هایی که برای مشتریان در نظر گرفته صورت خواهد داد. این سایت مشتریان را به سه گروه کسانی که وب سایت خود را تازه راه اندازی کرده اند، اشخاصی که وبسایت راه اندازی کردند و مایل بوده برای وب سایتی که دارند محتوا تولید کنند و شرکت ها و مجموعه های معروفی که می خواهند در رتبه های اول گوگل قرار بگیرند تقسیم می کند. بر اساس این که هر کدام از این شرکت ها در چه مرحله ای هستند خدمات مختلفی را ارائه می کند.

 

آموزش رایگان تولید محتوا | اموزش سئو

جمع بندی

۱۰ سایت برتر تولید محتوا را که در ایران مشغول فعالیت هستند به شما معرفی کردیم. سایت کارو کانتنت از معروف ترین و حرفه ای ترین مجموعه هایی است که می تواند به شما کمک کند تا محتوایی با کیفیت مناسب و قیمت ایده آل را داشته باشید. دقت کنید که زمانی که قصد دارید محتوای مورد نظر را به سایت ها و شرکت های مختلف بسپارید حتماً از تخصصی که در این زمینه دارند مطمئن شوید. سایت هایی که در این مطلب به بیان آنها پرداختیم بر اساس ساختار سایت، پروژه های انجام شده و محتوایی است که تاکنون به مشتری ارائه داده و میزان رضایت آنها بوده است. در زمان انتخاب مجموعه برای انجام پروژه عجله نکنید و بررسی کاملی را روی سایت های مختلف انجام دهید.

دکمه بازگشت به بالا