فرهنگ و هنرمطالب برتر

بهترین فیلم های غمگین خارجی

اگر به دنبال بهترین فیلم غمگین دنیا هستید و نمی دانید از کجا شروع کنید، این مقاله برای شماست. با ما همراه باشید تا نگاهی به 30 غم انگیزترین فیلم تمام دوران بیاندازیم. در بحث سینما، هر ژانری طرفداران خاص خود را دارد. بسیاری از فیلم اکشن، بسیاری جنایی، برخی ترسناک و برخی کمدی را دوست دارند. اما داستان غم انگیز و غم انگیز فیلم کمی متفاوت است.

ما بیشتر سعی می کنیم اوقات فراغت خود را با شادی و هیجان با تماشای فیلم سپری کنیم، اما گاهی اوقات برای غرق شدن در غم آنها به موسیقی، داستان یا فیلم نیاز داریم. شاید بتوان این مشکل را نوعی خودآزاری دانست، اما همه ما گاهی به این خودآزاری نیاز داریم. مثل همان حسی است که هنگام تماشای فیلم های ترسناک به ما دست می دهد. زیرا اصلی ترین چیز ترس است وگرنه شجاع از تماشای آن لذت نمی برد. لیستی از فیلم خارجی با چاشنی غمگین و اشک آور را برایتان قرار داده ایم.

غمگین ترین فیلم های ایرانی | غمگین ترین فیلم های جهان جدید

غمگین ترین فیلم در جهان

در ادامه نگاهی به غم انگیزترین فیلم تاریخ سینما خواهیم انداخت و با غم انگیزترین فیلم هالیوود آشنا خواهیم شد. فیلم های موجود در این لیست بر اساس رتبه بندی IMDB مرتب شده اند.

1. فیلم لیست غمگین شیندلر –

اعتراف کنید، شما نمی توانید لیستی از فیلم های غم انگیز در سینما را بدون شروع با “فهرست شیندلر” بنویسید.این فیلم سیاه و سفید است که توسط استیون اسپیلبرگ در سال 1993 منتشر شد. داستان آن در زمان اشغال لهستان توسط نازی های آلمان می گذرد. زمانی که همه یهودیان به اعدام محکوم شدند. بازی فوق العاده لیام نیسون و رالف فاینس در این فیلم برای همیشه باقی خواهد ماند.

اسپیلبرگ در مورد فیلمبرداری این نمایشنامه با فیلم می گوید که گاهی اوقات آنقدر غم انگیز بود که از رابین ویلیامز فقید دعوت می کردند تا روحیه بازیگران را بازگرداند و خدمه را در حال انجام کارهای سرگرم کننده قرار دهند. فهرست شیندلر در فهرست ۲۵۰ برتر فیلم وب سایت IMDb با امتیاز ۸.۹ در رتبه ششم قرار دارد و در مراسم اسکار ۷ جایزه دریافت کرده است. اگر می خواهید این فیلم را تماشا کنید، مطمئن شوید که دستمال کاغذی برای پاک کردن اشک های خود دارید.

2. فیلم Forrest Gump – فارست گامپ;. از فیلم غمگین

لیست غم انگیزترین فیلم های فیلم را با فارست گامپ ادامه می دهیم. در این فیلم یک دیالوگ وجود دارد که فارست گامپ می گوید: “من آدم باهوشی نیستم، اما می دانم عشق چیست.” داستان فیلم در مورد شخصی با ضریب هوشی 75 است که داستان منحصر به فرد خود را از ملاقات با رئیس جمهور کندی، جنگ ویتنام و سایر رویدادهای تاریخی تعریف می کند. باز هم اجرای تاثیرگذار تام هنکس در فیلم که مطمئناً در هر سکانس احساسات شما را تحت تأثیر قرار می دهد.

تام هنکس در این فیلم جنبه های خاصی از عملکرد خود را نشان داد. بنابراین پس از تماشای فیلم نمی توان بازیگر دیگری را به جای او تصور کرد که بتواند از این طریق حق مطلب را رعایت کند. فیلم Forrest Gump غمگین ترین فیلم فیلم با امتیاز 8.8 در رتبه دوازدهم لیست 250 فیلم وب سایت IMDb قرار دارد و 6 جایزه از مراسم اسکار از جمله بهترین فیلم سال 1994 را از آن خود کرده است.

3. فیلم Green Mile – The Green Mile;. یکی از غمگین ترین فیلم در جهان.

جاده سبز یکی از آن فیلم های غمگین فیلم است که تا مدت ها در خاطر شما می ماند. فرانک دارابونت به نویسندگی استفان کینگ این نمایشنامه به یاد ماندنی را در سال 1999 کارگردانی کرد تا برای همیشه در ذهن مخاطبانش نقش آفرینی کند. اجرای چشمگیر تام هنکس و مایکل کلارک دانکن شما را با این حس همراه خواهد کرد. داستان فیلم درباره مردی است که به جرم قتل و تجاوز به دو کودک به زندان افتاد اما راز خاصی را با خود به همراه دارد.ال کامینو ورد، یکی از تلخ ترین فیلم های تاریخ سینما، در مراسم اسکار نامزد دریافت 4 جایزه شده است.

4. پیانیست فیلم – The Pianist;. از فیلم غمگین سینما

در ادامه با معرفی فیلم غمگین سینما به پیانیست می رسیم. این فیلم درباره یک پیانیست یهودی لهستانی است که در ایستگاه رادیویی در ورشو پیانو می نوازد. او در آستانه شروع جنگ جهانی دوم شاهد تغییر تدریجی این شهر بود. او و خانواده اش را به اردوگاه کار اجباری ورشو می برند، اما طی عملیاتی از خانواده اش جدا می شود و در خرابه های ورشو مخفی می شود تا اسرای جنگی آزاد شوند.

این درام جنگی بیوگرافی فیلم پس از انتشار در سال 2002 توجه منتقدان را به خود جلب کرد. منتقدان کارگردانی پولانسکی، اجرای برودی و نویسندگی هاروود را تحسین کردند. یکی از غمگین ترین جوایز جهان، پیانیست جوایز و افتخارات متعددی را از آن خود کرده است که از مهمترین آنها می توان به سه جایزه اسکار بهترین کارگردانی، بهترین کارگردانی و بهترین کارگردانی اشاره کرد.

5. فیلم Eternal Sunshine of the Spotless Mind

نمی توان از غم انگیزترین عشق جهان صحبت کرد و از درخشش ابدی یک ذهن پاک اشاره نکرد.این درام عاشقانه علمی تخیلی فیلم با بازی جیم کری و کیت وینسلت یکی از بهترین عناوین این لیست است. داستان فیلم، درخشش ابدی یک ذهن پاک، در دنیایی روایت می شود که در آن تکنولوژی وجود دارد که می تواند بخشی از خاطرات مردم را پاک کند. مردی به نام جوئل که پس از جدایی از شریک زندگی خود واقعاً دلش شکسته است، تصمیم می گیرد از این فناوری استفاده کند و تمام خاطراتش را از ذهنش پاک کند. در طی مراحل پاکسازی به جوئل و خاطرات عشق نافرجامش می پیوندیم و صحنه های شیرین و تلخ زیادی را می بینیم. اگر می خواهید یک فیلم عاشقانه غمگین ببینید که شما را به فکر فرو می برد، حتما فیلم فیلم Sad Eternal Shine را تماشا کنید.

6. معجزه در سلول شماره هفت – معجزه در سلول شماره 7

فیلم، فیلم تراژیک ترکی معجزه در سلول شماره 7، اقتباس شده از عنوانی به همین نام محصول کره جنوبی، نماینده ترکیه در اسکار 2021 بود. یک زن ترک، دارای معلولیت ذهنی است و هیچ چیز در این دنیا جز دختر کوچکش برایش مهم نیست. یک روز به ناحق متهم به قتل می شود و به زندان می رود. اگر به دنبال یکی از اشک‌آورترین فیلم‌های فیلم تاریخ هستید، تماشای این عنوان فراموش نشدنی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

دکمه بازگشت به بالا